رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل:

جهاد دانشگاهی مکمل فعالیت‌ علمی و فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی است

اردبیل - رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی مکمل فعالیت‌های علمی و فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی اردبیل است.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۶۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

جهاد دانشگاهی مکمل فعالیت‌ علمی و فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرنگار بسیج، حسام رسولی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل اظهار کرد: جهاد دانشکاهی این نهاد علمی و انقلابی در تمام زمنیه های علمی و فرهنگی می‌تواند مکمل فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی با اشاره به اینکه حل اختلاف استان و جهاددانشگاهی ظرفیت‌های مختلفی برای همکاری مشترک دارند، تصریح کرد: پژوهش و تحقیق یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت جهاددانشگاهی است و شورای حل اختلاف می‌تواند در جمع بندی و تحلیل داده ای پرونده ای اختلافی از ظرفیت جهاددانشگاهی بهره بگیرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران یکی از مراکز مهم و فعال جهاددانشگاهی بوده و اصلی‌ترین هدف آن کمک به نظام تصمیم‌گیری دستگاه‌های اجرایی در سطج کشور است و همچنین تلاش می‌کند صدای مردم باشد.

رسولی ادامه داد: از طریق سنجش مستمر دیدگاه‌های مردم ایران در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی انجام می‌شود که آثار مثبت و منفی سیاست‌ها و اقدامات حاکمیت را از نظرگاه مردم شناسایی، در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بسیج، این تفاهم نامه در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و توسعه روش‌های مشارکتی و غیرقضایی به منظور توجه نظامند، پایدار و دانش بنیان به ظرفیت‌ها و توانمندی نهادهای مردمی در راستای ارتقای مشارکت مردم در حل و فصل اختلافات، ارتقای فرهنگ صبر و افزایش میزان صلح و رضایت، باز اجتماعی شدن متهمان و مجرمان و افزایش سرمایه اجتماعی و صرفه ملی منعقد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار