مهلت داوطلبان برای ثبت نام تبلیغات تلویزیونی تمدید شد:

رسانه ملی به دنبال مشارکت فراگیر/ حضور حداکثری محوریت برنامه‌ها

اردبیل-رسانه ملی این روزها با فراخوان ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای تبلیغات تلویزیونی به دنبال ارتقای مشارکت فراگیر است و در این بین مبالغ اعلام شده اذهان مردم را آشفته کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۳۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

رسانه ملی به دنبال مشارکت فراگیر/ حضور حداکثری محوریت برنامه‌ها

به گزارش خبرنگار بسیج، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل عصر یکشنبه با اعلام تمدید مهلت ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای حضور در تبلیغات تلویزیونی اظهار کرد: تا سوم بهمن ماه کاندیداها فرصت دارند تا ثبت نام خود را قطعی کنند.

سید محسن لطیفی تصریح کرد: با تمدید مهلت سه روزه قرار شد تا کاندیداها ثبت‌نام خود را برای تبلیغات تلویزیونی نهایی کنند تا در پنج حوزه انتخابیه در قالب پنج سیگنالی که راه‌اندازی می‌شود، امکان تبلیغ ۲۰ دقیقه‌ای برای کاندیداهای مجلس فراهم آید.

اما در کنار تلاش رسانه‌ها برای جلب مشارکت‌های بیشتر مردم پای صندوق‌های رأی، در این روزها آنچه که مورد توجه فراگیر بوده، قیمت‌های نجومی اعلام شده از صدا و سیما برای تبلیغات تلویزیونی است که تعرفه ۱۵ تا ۸۰ میلیون تومانی در استان اردبیل به ستادهای انتخاباتی تحمیل می‌شود که البته اعلام شده این رقم کاهش یافته است.

در حالی که کمتر از ۴۰ روز تا آغاز فرآیند رأی‌گیری و انتخابات باقی مانده، صدا و سیما با تحمیل هزینه‌های سنگین در حوزه‌های مختلف برای کاندیداها، از آنها خواسته تا در صورت تمایل فایل ۲۰ دقیقه‌ای خود را برای پخش در ایام تبلیغات در پنج حوزه انتخابیه مهیا کنند که در مقابل با پرداخت هزینه امکان پخش آن فراهم می‌آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار