ویژه برنامه های خانه ایثارگران استان تهران به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح ویژه برنامه های دهه مبارک فجر پرداخت.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۰۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

اکبر حیدریان، مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر؛ اظهار داشت: پیروزی‌ها و سرافرازی‌ها و افتخارات ملت، مرهون فداکاری مبارزانی است که از سال 1342 و سال ها قبل از آن با رژیم ستمشاهی مبارزه کردند تا انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به پیروزی رسید .

 اما آمریکا به عنوان استکبار جهانی و انگلستان به عنوان روباه پیر با همراهی بسیاری دیگر از کشورهای غربی  پیروزی شیرین ملت ایران بر حکومت 2500 ساله شاهنشاهی  را برنتافتند و با دسیسه و فتنه های گوناگون اقدام به انجام ترور های کور و نیز تحمیل  جنگ هشت ساله به مردم ایران  کردند تا شهد این پیروزی را به کام مردم ایران تلخ کنند؛ اما با رشادت های شهدای عزیز، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان، درخت تنومند انقلاب اسلامی  هر روز شاداب تر و قوی تر سر به آسمان می ساید و خار چشم دشمنان است.

حیدریان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح  برنامه های خانه ایثارگران استان تهران در دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی، عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور در مدارس و نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشن انقلاب با حضور خانواده بزرگ ایثارگران در شهرستان های استان تهران، سخنرانی برخی اعضای خانه ایثارگران در نماز جمعه شهرستان ها، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها، تجلیل از ایثارگران ، جانبازان و نخبگان بسیجی، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی و .... بخشی از برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط خانه ایثارگران استان تهران است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار