مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

14 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان در ۱۰ ماهه سال جاری صورت گرفت

زنجان _ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 10 ماهه سال جاری ، بالغ بر 14 هزار و 614 میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی استان صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 418 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۶۷
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

 

14 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان در ۱۰ ماهه سال جاری صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مجید گلشنی اظهار داشت: امسال تاکنون شاهد راه اندازی ۱۶۲ واحد صنعتی در استان زنجان هستیم، که با توجه به صدور پروانه بهره برداری برای ۱۰۲ واحد در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱، شاهد افزایش ۱۵۸ درصدی راه اندازی واحد‌های صنعتی در استان بودیم.

وی افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته برای راه اندازی این واحد‌ها بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان می‌باشد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به رشد ۴۱۸ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان عنوان کرد: عمده سرمایه گذاری صورت گرفته در استان در حوزه ساخت فلزات اساسی و مواد و محصولات شیمیایی می‌باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد:در سال جاری ۷ هزار و ۲۷۱ نفر در واحد‌های صنعتی استان مشغول به کار شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۶۶ درصدی برخوردار بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: هم اکنون هزار و ۲۷۰ واحد صنعتی در استان با اشتغالزایی ۵۰ هزار و ۹۷۵ نفر در حال فعالیت است.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار