خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای 509 طرح اشتغال در کمیته‌امداد اسلام‌آبادغرب

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از اجرای 509 طرح اشتغال در کمیته‌امداد اسلام‌آبادغرب خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۰۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علی‌اکرم منصوری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از۶۸۰ فقره پرونده اشتغال‌زایی برای متقاضیان و مددجویان این نهاد تشکیل شده است.

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب افزود: از میان پرونده‌های تشکیل شده برای متقاضیان تا پایان دی‌ماه 509 طرح با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۷میلیارد تومان منجر به شغل شده است.

منصوری ضمن تقدیر و تشکر ازمدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار شهرستان، کارگروه اشتغال وهمکاری صمیمانه و پر کار کلیه بانک‌های عامل عنوان کرد: بیش از ۱۵۰ پرونده دیگر در بانک‌های عامل موجود است که در مرحله انعقاد قرارداد وتعیین ضمانت هستند.

وی عنوان کرد: انتظار است بانک‌های عامل با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال اهتمام ویژه‌ای جهت پرداخت وجذب کلیه اعتبارات اشتغال و خصوصاً اشتغال مددجویان داشته باشند.

منصوری در ادامه گفت: عمده طرح‌های اجرایی دامداری، صنفی و صنعتی، انرژی خورشیدی، مشاغل خانگی و مشاغل فنی هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مسئولین مراکز نیکوکاری و عامل صندوق امداد ولایت شهرستان گفت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خانوارهای کم‌برخوردار و خیران نیک‌اندیش هستند که شفافیت در عملکرد موجب اعتماد بیش از پیش به این مراکز مردمی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار