با حضورمعاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین،

همایش استادیاران و سرمربیان صالحین سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد

همایش استادیاران و سرمربیان صالحین سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با حضور حجت الاسلام چینی معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه پیشوا و استادیار و سرمربیان تربیتی ناحیه پیشوا در محل سپاه حضرت سیدالشهدا عليه السلام استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۹۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

 حجت الاسلام والمسلمین  احسان رضایی  معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش استادیاران و سرمربیان سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران بیان داشت : خواست امام خامنه ای از ما درخصوص تربیت نیروی بسیجی طراز انقلاب اسلامی دومورد است:

اول:  به فعلیت رساندن ظرفیت و استعداد

دوم:  ثبات در مسیر انقلاب و اسلام

و در این خصوص مهم ترین  کار ما ظرفیت ها و استعدادها ی سرگروه ها و اعضای حلقات صالحین را به فعلیت برسانیم و در این مسیر انقلاب و اسلام ثابت قدم بداریم.

ایشان در پایان بیان داشت : تمرین و تربیت مفاهیم قرآنی و تمرین زیست مومنانه و حیات پاکیزه در حلقات صالحین شکل می گیرد البته ایجاد این بستر با استادیاران و سرمربیان است که از آن جمله می توان به  اعتکاف و راهیان نور و روزه اولی ها و هیئت اشاره کرد که  نیاز حلقات صالحین است.

در پایان  این همایش از برترین های جشنواره طوبی استان تهران از جمله جناب آقای علی شریفی فرمانده پایگاه المهدی علیه السلام تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار