خبرهای داغ:

پنج شنبه های امام زمانی

نشست بصیرتی با موضوع مهدویت با حضور سید صادق ابطحیان امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام روستای بطلیه روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۲۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامشیر  نشست بصیرتی با موضوع مهدویت با حضور سید صادق ابطحیان امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام روستای بطلیه روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ برگزار شد.

سید صادق ابطحیان  با اشاره به شرایط ظهور حضرت ولیعصر(عج)، گفت: یکی از شرایط ظهور حضرت داشتن یاور است، یک فرمانده زمانی پیروز می شود که سربازانی جان برکف و مطیع داشته باشد، فرمانده هر چقدر توانمند و کار بلد باشد تا زمانی که نیروی مطیع نداشته باشد راه به جایی نمی برد، پس تنها کاری که ما می توانیم انجام بدهیم مطیع بودن در برابر امام زمان(عج) است.

وی مرحله اول برای رسیدن به مقام سربازی امام زمان(عج)، خودسازی عنوان کرده و افزود: وقتی کسی در دریا غرق می شود و تو می خواهی او را نجات دهی، زمانی می توانی نجات دهی که خودت غرق نشده باشی و از نجات یافته گان باشی، پس اگر می خواهی برای امام زمان سرباز جمع کنی باید اول خودت سرباز باشی، و از خودت شروع کنی، تا بتوانی دست دیگری را بگیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار