کاروان زیارتی خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بدرقه جمعی از مسئولین عازم مشهد مقدس شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۶۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ظهر پنجشنبه در آئین بدرقه خبرنگاران برای زیارت مشهد مقدس گفت: ۹٠ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مختلف و خانواده آنها راهی سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

سرگرد پاسدار عباس رضایی، افزود: بر اساس هدفگذاری انجام شده با همکاری و تعامل دستگاه‌ها، کاروان زیارتی خانواده‌های خبرنگاران استان عازم مشهد مقدس شد.

وی از همکاری استانداری استان،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، اقتصاد و دارایی، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی با بسیج رسانه برای تحقق این سفر خبر داد و بیان کرد: در قالب این سفر زیارتی پوشش ۷ روزه میزبانی از زائران را داریم.

رضایی تقویت ظرفیت‌های حمایتی از اصحاب رسانه را ضروری دانست و بیان کرد: توسعه آموزش‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای خبرنگاران استان را خواهیم داشت.

گفتنی است در آیین بدرقه خبرنگاران، درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ ارسلان جو مسئول بسیج اقشار سپاه فتح حضور داشتند.

کاروان اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد مقدس شد
کاروان اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد مقدس شدکاروان اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد مقدس شدکاروان اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد مقدس شد

 

ارسال نظرات