خبرهای داغ:
معاون سیاسی ستاد و حوزه مرکزی سپاه:

آمریکا از طریق بالا بردن سطح انتظارات به دنبال گسترش نارضایتی در جامعه است / نبود حاکمیت رسانه ای در کشور سبب شده نقاط قوت به ضعف تبدیل شود

دکتر کارگر گفت: رسانه ها از طریق تکنیک های رسانه ای و به عنوان پیاده نظام آمریکا، نقاط قوت ما را به ضعف تبدیل می کنند و برخی از مسئولین نیز از طریق بالا بردن انتظارات در حال کمک به دشمنان هستند.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۲۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

آمریکا از طریق بالا بردن سطح انتظارات به دنبال گسترش نارضایتی در جامعه است / نبود حاکمیت رسانه ای در کشور سبب شده نقاط قوت به ضعف تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر کارگر معاون سیاسی ستاد و حوزه مرکزی سپاه در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان عنوان کرد: انتخابات دارای دو پارامتر رقابت و مشارکت است؛ در رقابت باید آزادی باشد و برای مشارکت می بایست برابری وجود داشته باشد.
وی افزود: اصل موضوع مشارکت، استاندارد انتخابات را به هم نمی زد اما به دلیل تبعاتی که دارد به دنبال پرشور برگزار شدن انتخابات هستیم زیرا انتخابات برای نظام نیست بلکه برای مردم است.
کارگر به تقابل ایران با آمریکا در همه عرصه ها از جمله رسانه، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و بهداشت و درمان اشاره کرد و اذعان داشت: حوزه سیاسی وقتی روسیه و چین پشت ایران در می آیند و در نتیجه می توانیم بگوییم توازن در حوزه سیاسی شکل گرفته است.
وی ادامه داد: در حوزه نظامی موازنه ما از نوع ترس و تهدید است و آمریکا کاملا این موازنه قدرت ایران را درک کرده است؛ جنگ امروز در فلسطین نیز جنگ برای ایجاد موازنه است.
معاون سیاسی ستاد و حوزه مرکزی سپاه به درگیر جنگ بودن کشور در حوزه اقتصاد، فرهنگ و رسانه به دلیل عدم موازنه اشاره کرد و تاکید داشت: هدف اصلی جنگ آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف، براندازی است و از طریق گسترده کردن اعتراضات و ایجاد آشوب و بحران به دنبال تحقق این هدف است.
وی افزود: اعتراض در کشور، از طریق نارضایتی عمیق که همان فاصله بین وضع موجود و وضع مورد انتظار است شکل می گیرد و کل جنگ امروز آمریکا با ایران، بالا بردن سطح انتظارات عموم مردم جامعه است که نتیجه آن ایجاد نارضایتی است.
کارگر عدم وجود حاکمیت رسانه ای در کشور را مشکلی اساسی خواند و تصریح کرد: رسانه ها از طریق تکنیک های رسانه ای و به عنوان پیاده نظام آمریکا، نقاط قوت ما را به ضعف تبدیل می کنند و برخی از مسئولین نیز از طریق بالا بردن انتظارات در حال کمک به دشمنان هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: گسترش نارضایتی در جامعه سبب خواهد شد که با عدم حضور در انتخابات، امورات کشور به افراد نالایق واگذار گردد و لذا حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد لایق و شایسته وظیفه هر ایرانی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار