فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

مهمترین رسالت خبرنگاران بیان حقایق است/خبرنگاری شغل نیست، عشق است و روحی عاشقانه می‌طلبد

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در دوره ی آموزشی خبرنگاری شهرستان فیروزکوه گفت: در شرایط کنونی مهمترین رسالت خبرنگاران کنار زدن غبار از دروغ‌ها و شیادی‌های دشمن و رساندن حقایق به جامعه است.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۴۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه؛

 سرهنگ پاسدار محسن رحیمی روز سه شنبه در نشست با ثبت نام کنندگان در دوره خبرنگاری بسیج با اشاره به اینکه امروز برای داشتن مخاطبان منفعل سرمایه‌گذاری می‌شود اظهار کرد: آنچه امروز باشگاه رسانه‌ای صهیونیزم به آن دل خوش کرده وجود مخاطبان منفعل و مصرف گرا است که بتواند از آن کانال حرف خود را به آنها برساند.

 

وی افزود: در این شرایط دشمن تلاش می‌کند در گام نخست مصرف رسانه‌ای افراد منفعل را بالا ببرد و درصورتی‌ که موفق شود برای آنها یک وابستگی ایجاد می‌کند تنها در این صورت است که می‌تواند گام‌های بعدی را نیز بردارد.

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: دشمن پس از ایجاد وابستگی تلاش می‌کند که اهداف و برنامه‌های خود را در ذهن مخاطب القا کند و با ایجاد ترس نسبت به اسلام و ایران (اسلام و ایران هراسی) برنامه‌های خود را به پیش می‌برد.

 

وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است وجهه نظام جمهوری اسلامی را در جهان برهم بزند تا این نظام بعنوان یک منجی، عدالت خواه و آزادی‌خواه در عالم شناخته نشود.

 

رحیمی گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد ترس نسبت به نظام جمهوری اسلامی نفرت ایجاد کرده و سپس ایجاد خشم کند و مخاطب را به نقطه جوش برساند.

 

رحیمی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به حمایت مردم و استقامت آنان تکیه دارد و دشمن سعی می‌کند با دلسرد کردن مردم و ایجاد ناامیدی در جامعه، مسئولین را ناکارآمد جلوه دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: در معرض جنگ غیرنظامی قرارگرفته‌ایم و باید با هوشیاری و تدبیر به مقابله با هجمه‌های دشمن در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بپردازیم؛ ایجاد 300 شبکه فارسی‌زبان معاند در میان شبکه‌های ماهواره‌ای تنها باهدف احصاء و ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی راه‌اندازی شده و این شدت دشمنی با ما را نشان می‌دهد.

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار