حکیمه دباغ:

باید با موقعیت شناسی توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت

زنجان-حکیمه دباغ گفت: باید با موقعیت شناسی توطئه‌های دشمنان که سعی می‌کنند ناامیدی و بی تفاوتی را در جامعه رواج دهند خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۳۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

باید با موقعیت شناسی توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، حکیمه دباغ دختر مرضیه حدیدچی (دباغ) درگردهمایی فرمانده حوزه‌های بسیج جامعه زنان استان زنجان با اشاره به حجاب و عفاف اظهار داشت: درست است که چادر و داشتن حجاب یادگار فاطمه زهرا (س) است، اما باید حرمت همه جانبه آن نگه داشته شود.

وی در ادامه به سه اصل آسیب شناسی، دشمن شناسی و موقعیت شناسی اشاره کرد و گفت: لازم است بدانیم که هر کدام از این موارد را در چه زمانی و چگونه به کار ببریم تا به پیروزی برسیم.


دباغ به آسیب شناسی و دشمن شناسی اشاره کرد و گفت: کار‌هایی که دشمن برنامه‌ریزی کرده و با چهره زیبا به فرزندان ما ارائه می‌دهد، فقط با تربیت درست و صحیح خانواده است که می‌تواند نقشه دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به کلمات «به من چه و به تو چه» یعنی تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر که از توطئه‌های دشمنان است که سعی می‌کند در جامعه ما رواج دهد و ما باید موقعیت شناسی خود را قوی کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

دباغ به موقعیت شناسی اشاره کرد و گفت: در موقعیت شناسی توجه به خودسازی و ابعاد وجودی خود لازم و ضروری است و باید بالقوه‌ها را در وجود خود به بالفعل تبدیل کنیم تا بتوانیم در تربیت فرزندان موفق عمل کنیم تا در برهه‌های حساس فرزندان را از خطرات نجات دهیم.

وی ادامه داد: موقعیت شناسی شهدا در دفاع مقدس و همچنین موقعیت شناسی‌های سردار شهید سلیمانی منجر به پیروزی‌های زیاد جبهه مقاومت شد.

دباغ بیان کرد:امروز مشاهده می‌کنیم که یمن سرافراز در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و این تلاش‌ها و تفکرات سردار شهید سلیمانی است که باعث تقویت جبهه مقاومت در منطقه شده است.

وی به نقش مادران در خانواده و تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: مادران در جامعه اسلامی و در تربیت نسل‌های آینده وظیفه خطیری بر عهده دارند و وظیفه مادران آرامش دادن به خانه و خانواده است.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار