خبرهای داغ:
عضو ستاد دبیرخانه جهاد تبیین وزارت تعاون:

با حضور در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح در پیشرفت کشورمان سهیم باشیم

دکتر حبیب زاده گفت: به ابر قدرت‌ها نشان دادیم دوران بزن در رو تمام شده یکی بزنید ده تا می‌خورید این نشان از قدرت ماست‌ که به لطف خدا و تلاش مردم فهیم ما و مسئولین زحمت کش محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۹۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

با حضور در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح در پیشرفت کشورمان سهیم باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حبیب زاده عضو ستاد دبیرخانه جهاد تبیین وزارت تعاون کار و مدرس دانشگاه امام حسین(ع ) نشست جهاد تبیین در مرکز فنی حرفه ای شهرستان کردکوی گفت : ما در ادوار گذشته دوبار بی طرف بودیم و اعلام بی طرفی کردیم و چوب آن را خوردیم و دیدیم خاک کشورمان و تمام منابع و ناموس ما مورد تهاجم قرار گرفت اما امروزه و بعد از انقلاب اسلامی، دیگر با آن روز تفاوت دارد و در جایگاه خوبی هستیم و در جنگ هشت سال دفاع مقدس هم با دستان خالی نشان دادیم که دیگر ایران جای اشغال نیست و با ایرانی باید با احترام صحبت شود.

وی افزود : به ابر قدرت‌ها نشان دادیم دوران بزن در رو تمام شده یکی بزنید ده تا می‌خورید این نشان از قدرت ماست‌ که به لطف خدا و تلاش مردم فهیم ما و مسئولین زحمت کش محقق می‌شود.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروزه دشمنان با تمام توان در تلاش برای ضربه زدن به ما هستند گفت : جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن تلاش ها و توطئه های دشمن است.

حبیب زاده تصریح کرد: قدرت نظامی ما ، قدرت اقتصادی هم به همراه خواهد داشت ، امروز دنیا دید که آمریکا بعد از موشک باران عین العسد کاری نتوانست بکند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو‌گفت : با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در پیشرفت کشورمان سهیم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار