خبرهای داغ:
کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

انتخاب ما می تواند مسیر حقیقت جامعه را نشان دهد/راه حل مقابله با شبهه افکنی دشمن ،جهاد تبیین است

دکتر عابدینی گفت: لازمه مجلس تراز و سرافراز که توانمند و دردآشنای مشکلات مردم باشد حضور در انتخابات و انتخاب صحیح است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۹۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

انتخاب ما می تواند مسیر حقیقت جامعه را نشان دهد/راه حل مقابله با شبهه افکنی دشمن ،جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر عابدینی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه جامعه بسیج ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس گفت: ما نمایندگانی تحول خواه و جهادی نیاز داریم که قانون گذاری درست انجام دهند تا اثر آن در سفره مردم دیده شود.

وی افزود : باید بپذیریم که به تعبیر امام امت ره مجلس عصاره ملت است لذا انتخاب ما می تواند مسیر حقیقت جامعه را نشان دهد و نباید بخاطر رای اشتباه خود در شکل گرفتن وضعیت جامعه کسی را مورد سرزنش قرار دهیم.

دکتر عابدینی تاکید کرد : آن نماینده حاصل خواست های خود ماست و بنابراین لازمه مجلس تراز و سرافراز که توانمند و دردآشنای مشکلات مردم باشد حضور در انتخابات و انتخاب صحیح است.

این استاد دانشگاه عنوان کرد : مجلس ما به تعبیر حضرت آقا انقلابی است ولی تعبیر انقلابی دارای ابعاد مختلفی است و نیازمند است ضریب علمی و توانمندی مجلس را جهت ریل گذاری صحیح حرکت قانونی کشور با انتخاب صحیح خود انقلابی تر کنیم.

وی افزود : در نظام اجتماعی کنش و واکنش ملت ها بر مبنای داده هایی است که به آنها داده می شود. لذا با این بمباران شبهه دشمن در جنگ نرم که افکار ملت را درگیر کرده راه حل تبیین حقایق است.لذا اینکه دشمن نمی گذارد داده های رشد علمی ، پزشکی ، ورزشی ، نظامی و سیاسی ایران اسلامی برای ما دیده شود جهت انحراف افکار عمومی و هدایت آن به سمت خواستگاه خود است.

دکتر عابدینی در پایان خاطرنشان کرد : کسانی که سر در آخور رسانه ای امپراطوری غرب کرده اند داده های اطلاعاتی ناقص و دستکاری شده را از شبکه های آنها می گیرند و از داشتن چشم بصیرت جهت درک و تشخیص حقایق کور می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار