معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای برنامه های باکیفیت در ایام الله دهه فجر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۴۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،این نشست صبح امروز با حضور سرهنگ سعید برومندزاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، سرهنگ ایمان خردمند معاون فرهنگی هنری سپاه فتح و فرماندهان نواحی و اقشار بسیج برگزار شد.

در این نشست مسئولان مربوطه برنامه های خود جهت اجرا در ایام الله دهه فجر را تبیین و تشریح کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح در این نشست گفت: اقشار بسیج در همه سازمان ها باید نقش پیش برندگی سپاه و بسیج  و همچنین دستاوردهای چهل و پنج ساله و خدمات نظام را برای مردم تببین کنند.

سرهنگ سعید برومندزاده افزود: مقایسه منطقی خدمات نظام و انقلاب اسلامی نسبت به گذشته، باید از طریق ظرفیت های مختلف از جمله تریبون های نماز جمعه و رسانه ها و ... به صورت هنرمندانه ای برای جامعه بازگو شود.

وی نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: در ایام الله دهه فجر با فضا سازی محیطی و سردرب مغاز ها ها تحرک و پویایی در بازار ایجاد و برانگیختگی فرهنگی انجام شود.

وی بر ایفای نقش همه معاونت ها، نواحی و اقشار بسیج در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و ابراز داشت: به دنبال این موضوع هستیم که از تعدد برنامه ها کاسته و برنامه های کیفی اجرایی شوند.

برومند زاده بیان کرد: برگزاری جشن در مدارس و دانشگاه ها و تشریح دستاوردها و خدمات چهل و پنج ساله انقلاب از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر باشد.

 

نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سپاه فتحنشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سپاه فتحنشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سپاه فتحنشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سپاه فتحنشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سپاه فتحنشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سپاه فتحنشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در سپاه فتح

 

ارسال نظرات