زنجان-مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به رهاورد دومین سفر رئیس جمهور به این استان افزود:مصوب شد تا در 50 نقطه تاریک را در تقاطع جاده های اصلی به فرعی و روستایی روشنایی نصب کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۱۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

نصب روشنایی در ۵۰ نقطه از تقاطع جاده های فرعی و روستایی در زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛جعفر قزوینیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه راهداری در طول سال به هموطنان خدمات مختلفی ارائه میکند،اظهار کرد:برگزاری مقدمات سفر نوروزی،اجرای پروژه های عمرانی،تدابیر سفرهای تابستانی و زمستانی نمونه ای از اقدامات این نهاد است‌.

 

وی بااشاره به اینکه 520 نیرو در حوزه راهداری فعالیت می کنند،تصریح کرد:راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای ایمنی جاده ها و کاهش آمار تصادفات و حوادث به هموطنان خدمات رسانی میکند.

 

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان در ادامه با بیان اینکه در سالجاری 151 کیلومتر از راه‌های اصلی استان روکش آسفالت شده است، ادامه داد:این رقم با برنامه ریزی منسجم نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

 

قزوینیان با اشاره به 131 کیلومتری آسفالت راه‌های فرعی تصریح کرد: در سالجاری 65 کیلومتر آسفالت راه روستایی هدفگذاری شده است.

 

وی بابیان اینکه دوباب راهدارخانه به بهره برداری رساندیم ،افزود:همچنین دو نمازخانه بین راهی نیز افتتاح کردیم.

 

این مسئول با اشاره به اینکه مجموعه اعتبارات این پروژه با ارزش ریالی 1300میلیاردی بوده است،خاطرنشان کرد:تمامی این عملیات در راستای اجرای پروژه های تاثیر گذار بوده است که آزاد راه قزوین و به زنجان از مهمترین الویت های عملیاتی در استان است.

 

وی با تاکید بر اینکه 32 دستگاه در کاهش تصادفات استان دخیل هستند، افزود: آموزش و فرهنگسازی در این حوزه مغفول واقع شده است و رسانه های گروهی در این خصوص نقش بسزایی دارند.

 

قزوینیان با اشاره به رهاورد دومین سفر رئیس جمهور به زنجان افزود:مصوب شد تا در 50 نقطه تاریک را در تقاطع جاده های اصلی به فرعی و روستایی روشنایی نصب کنیم وهمچنین در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان مقرر شد که هشت نقطه‌ حادثه خیز استان نیز برطرف شود.

 

وی با تاکید بر اینکه ۳۲ دستگاه در کاهش تصادفات استان دخیل هستند، افزود: آموزش و فرهنگسازی در این حوزه مغفول واقع شده است و رسانه های گروهی در این خصوص نقش بسزایی دارند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مبنی بر تعداد دوربین های ثبت سرعت و تخلف در جاده های استان یادآور شد:۲ دستگاه فعال ثبت تخلف، ۴۱ دستگاه دوربین نظارتی و ۷۸ سیستم فعال تردد شمار در استان وجود دارد که  ۴ دستگاه نیز در سال جاری در محور سلطانیه -همدان نصب می شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار