اجرای طرح ملی «جهاد تبیین» با هدف راهبرد مشارکت سیاسی در انتخابات در تالش

جلسه جهاد تبیین به همت حوزه بسیج اداری، کارمندی و کارگری تالش با موضوع انتخابات در تالش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۵۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

طرح ملی «جهاد تبیین» با هدف راهبرد مشارکت سیاسی در انتخابات در تالش اجرا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش ، سرهنگ محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه شهرستان تالش دراین جلسه اظهار کرد: انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

 

وی افزود: دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت در جامعه است.

 

 فرمانده سپاه ناحیه تالش، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که «من بارها گفته ام که اصل حضور در انتخابات ،حتی از انتخاب اصلح هم مهم تر است؛اگر چه انتخاب اصلح هم بسیار اهمیت دارد از بر اهمیت مشارکت گسترده ملت در انتخابات تاکید کرد.

 

سرهنگ پاسدار ستیزه با بیان اینکه دشمن بدنبال زیر سوال بردن اصل سلامت انتخابات است‌ تصریح کرد: حضور جریان‌های مختلف و متعدد در انتخابات و پیروزی هر جریان نشان از سلامت انتخابات دارد.

 

وی از حساسیت دو انتخابات هم زمان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت و ادامه داد: همه ی دوستان و دشمنان انقلاب با اهداف و انگیزه های متفاوت ابعاد مختلف آن از جمله؛ نحوه برگزاری، میزان مشارکت، کیفیت انتخاب و انتخابات، امنیت، سلامت حقیقی، رقابت واقعی، اخلاق مداری و قانون مداری را در روند و فرآیند آن رصد می کنند.

 

سرهنگ پاسدار ستیزه در پایان آگاه سازی، اعتماد سازی، ایجاد رضایتمندی، هموار سازی را ۴ اصل در مشارکت حداکثری در انتخابات برشمرد.

 

طرح ملی «جهاد تبیین» با هدف راهبرد مشارکت سیاسی در انتخابات در تالش اجرا شد

ارسال نظرات