رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام گفت: در یک عملیات هماهنگ مقدار ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به صورت دپو، در حین بارگیری در حاشیه شهر ایلام کشف شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۳۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام گفت: در اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای اساسی و معیشت محور و خودروهای شوتی، طی هماهنگی با مرجع قضائی به طور مستمر در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: با رصد و تحقیقات به عمل آمده و همکاری بازرسان شرکت پخش فراورده‌های نفتی و تعزیرات حکومتی، در یک عملیات هماهنگ مقدار ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به صورت دپو، درح بارگیری در حاشیه شهر ایلام کشف شد.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، و در این راستا یک خودرو نفت‌کش توقیف و راننده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

کیانی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا خصوصا دپو اقلام یارانه‌ای به‌ویژه سوخت که مخل امنیت اقتصادی است، خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

 

۲دی‌ماه امسال، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع، در بازرسی از یک دستگاه نیسان در سیروان کشف شد.

 

ارسال نظرات