خبرهای داغ:
رضانیا عنوان کرد

ضرورت تبیین مساله انتخابات با روایت‌سازی برای مردم/ انتخابات عرصه جهاد است

همدان- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ما باید در زمینه روایت‌سازی و تصویر‌پردازی کار کرده و مساله انتخابات را برای مردم به خوبی تبیین کنیم و حوزه روایتگری و روایت‌سازی اخبار را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۲۶
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در همایش نقش رسانه در مشارکت و انتخابات در شهرستان نهاوند، عرصه انتخابات را عرصه جهاد دانست به لحاظ اینکه دشمن در برابر ما قرار گرفته و اظهار کرد: با تمام توان و ظرفیت به این میدان خواهیم آمد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری با ۴ راهبرد امنیت کامل، رقابت واقعی، سلامت حقیقی و مشارکت پرشور این موضوع را اجابت و محقق خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ویژگی شاخص سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» این بود که از دل تهدیدها هزاران فرصت خلق می‌کرد، بیان کرد: در این شرایط هم از روابط عمومی‌ها و فعالان حوزه رسانه و خبر خواستاریم که اخبار را با دقت پردازش کنند چراکه دشمن اخبار را به بسته‌های روایتی تبدیل می‌کند و به نقطه ضعف برای ما تبدیل می‌کند و ما هم برای فرصت‌آفرینی باید تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: ما باید در زمینه روایت‌سازی و تصویر‌پردازی کار کرده و مساله انتخابات را برای مردم به خوبی تبیین کنیم و حوزه روایتگری و روایت‌سازی اخبار را تقویت کرده و فعالیت خود در این حوزه را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه انتخابات عزت و آبروی نظام است، گفت: باید توجه داشته باشیم که آن را به مردم درست روایتگری کنیم و به این مهم توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار