خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم باغملک اعزام شدند

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدمات پزشکی رایگان در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق کم‌برخوردار شهرستان باغملک ارائه شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۱۴
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک ،علیرضا امیری مسیول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان در گفتگو با این خبرگزاری گفت: با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشتی ودرمانی رودزیر و بهداری سپاه باغملک خدمات پزشکی، آموزشی و درمانی رایگان به روستای تنگ چویل از توابع شهرستان صیدون ارائه شد.

 

مسیول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام، عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد؛ شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو است که به‌صورت رایگان به بیش از 5۰ نفر خدمات سلامت ارائه شد. 

امیری ادامه داد: تلاش کردیم تا در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، پیشکشی به روح بزرگوار ایشان و البته شهید سیدرضی موسوی داشته باشیم. این افراد و تمامی شهدای مقاومت، جان خود را برای اسلام و زنده نگه داشتن آن فدا کردند که هر کدام از ما نیز متناسب با شغل و حرفه خود وظایفی در خدمت رسانی به مردم ایران سربلند بر عهده داریم و امیدواریم این وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

 

همچنین این اکیپ پزشکی از مادر شهید مفقود الاثر شهباز پستا در روستای تنگ چویل دیدار و تجلیل کردند و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاران پزشک و بهورز پیگیری مشکلات این مادر شهید شدن و قول برطرف کردن آنها را دادند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار