استاندار استان گیلان

تبیین دستاورد‌های نظام مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه توسط دستگاه‌های دولتی گفت: تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۴۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

تبیین دستاورد‌های نظام مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در آئین نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران امانت دار خون شهدا هستند.

 

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: نقش جهت دهی و هدایت محوری اصحاب رسانه و خبرنگاران در جامعه بسیار اهمیت دارد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه پرچم دار جهاد تبیین است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه گره گشایی با مطالبه گری به موقع و اثرگذار مشکلات کشور هستند.

 

عباسی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه توسط دستگاه‌های دولتی در گیلان اضافه کرد: پمپاژ برخی سیاه نمایی‌ها از سوی افراد منجر به ناامیدی شده است.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای اقدامات دولت سیزدهم و جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهند، افزود: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

 

استاندار گیلان با بیان جنایات تروریستی کرمان توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا اوج استیصال استکبار جهانی است، گفت: در این روزها شاهد یکی از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کرمان بودیم ولی عده‌ای سعی کردند نقش شهید و جلاد را عوض کنند که جای بسیار تأسف دارد.

 

وی با بیان اینکه ویژگی‌های برجسته گیلان در بخش‌های مختلف برای نسل جدید تبیین شود، گفت: در حوزه عفاف و حجاب نباید اجازه هنجارشکنی در گیلان را بدهیم و از همه ظرفیت‌ها برای مقاله با بی‌حجابی و دیگر منکرات در استان استفاده خواهیم کرد.

 

عباسی با اشاره به ابعاد ضد حقوق بشری حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: این حادثه تلخ و مرگبار دل ملت‌های آزادی‌خواه جهان را آزرده خاطر کرد.

تبیین دستاورد‌های نظام مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد

عباسی با اشاره به حوادث تلخ غزه و فلسطین اضافه کرد: فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت آب‌های سرزمینی صهیونیستی‌ها را ناامن کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه به لبخند دشمن نباید خوش بین بود، افزود: دشمن با جنگ نرم دنبال شست و شوی مغزها و اندیشه‌ها است.

ارسال نظرات