در استان قزوین گرفت:

برگزاری اردوی راهیان نور به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان قزوین

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان قزوین هدف بسیج کارگران و کارخانجات را ایجاد کارخانه اسلامی و تربیت کارگران تراز انقلاب عنوان کرد و از زائرین بسیجی خواست که به عنوان سفیران شهدا ترویج دهنده گفتمان جهاد و شهادت در سطح کارخانجات و کارگران باشند.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۷۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، سرهنگ ابوالفضل مهدوی منش مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان قزوین بیان کرد:در این اردو، ۲۰۰ نفر از کارگران بسیجی به مدت ۴ روز در قالب اردوی کاروان راهیان نور از یادمان های عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

وی افزود؛ هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، آشنایی و الگوبرداری از سیره و مسلک شهدا و رزمندگان، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و معرفی الگوهای موفق و حماسه های هویت ساز و ماندگار، جهاد تبیین و آشنایی بسیجیان با معارف و تاریخ جنگ و دفاع مقدس و ولایت مداری عنوان کرد.

مهدوی منش اظهار کرد: زائرین از پادگان دوکوهه و شهید زین الدین، فتح المبین، هویزه، طلائیه، اروند کنار، علقمه، شلمچه و مسجد جامع خرمشهر و معراج الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، هدف بسیج کارگران و کارخانجات را ایجاد کارخانه اسلامی و تربیت کارگران تراز انقلاب عنوان کرد و از زائرین بسیجی خواست که به عنوان سفیران شهدا ترویج دهنده گفتمان جهاد و شهادت در سطح کارخانجات و کارگران باشند و با بیان مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در راستای رشد تولید و مقاومت در جبهه اقتصادی نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار