یوسفیان:

رشد میزان واگذاری تسهیلات ساخت مسکن در استان همدان

همدان-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: میزان واگذاری تسهیلات ساخت مسکن از نظر تعداد و حجم در استان همدان رو به رشد است.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۸۹
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیررضا یوسفیان در نشست شورای تامین مسکن استان همدان از رشد میزان واگذاری تسهیلات ساخت مسکن از نظر تعداد و حجم در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: با تسهیل‌گری صورت گرفته از سوی بانک‌ها پرداخت وام به متقاضیان این حوزه شتاب گرفته است.

وی افزود: متناسب با برنامه‌ریزی صورت گرفته شعب بانک‌های معین استان موظف هستند نسبت به واگذاری وام ساخت مسکن تسهیل‌گری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه واگذاری به موقع تسهیلات نقش موثری در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن دارد، اظهار داشت: بانک ها باید سهمیه تعیین شده برای واگذاری تسهیلات مسکن در سی و دومین شورای مسکن استان را رعایت و بر اساس این سهمیه تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: بانک های معین مکلف هستند با هماهنگی دفاتر مرکزی، سهمیه تسهیلات مسکن در بخش‌های بازآفرینی، روستایی، خودمالکی و طرح نهضت ملی مسکن را به موقع برای استان جذب کنند.

یوسفیان بیان کرد: انجام تکالیف واگذار شده به بانک‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته و نسبت به سال گذشته به رشد ۴۸ درصدی رسیده است.

وی گفت: سهم هر بانک برای واگذاری تسهیلات مسکن مشخص است و اعتبارات متناسب با این سهمیه جذب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار