مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

از ابتدای سال تا پایان آذرماه 1402 بیش از 118 میلیون متر مکعب گاز به جایگاه‌هایCNG استان زنجان تحویل شده است

زنجان_ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در 9 ماهه سال‌جاری 118 میلیون و 541 هزار و896 متر مکعب سوخت به جایگاه‌های CNG فعال در استان زنجان تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۳۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

از ابتدای سال تا پایان آذرماه 1402 بیش از 118 میلیون متر مکعب گاز به جایگاه‌هایCNG استان زنجان تحویل شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد با اشاره به استقبال مردم از سوخت پاک CNG در استان اظهار داشت: فقط در آذر ماه امسال ۱۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۷۶ متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های CNG استان عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه سوخت CNG نسبت به بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده‌های فسیلی، آلاینده‌های محیطی کمتری تولید می‌کند، اذعان کرد: CNG علاوه بر تاثیر در کاهش آلاینده‌های محیطی، به علت دارا بودن احتراقی بهینه و تمیز موجب افزایش طول عمر موتور اتومبیل نیز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، مقرون به صرفه بودن استفاده از CNG را از دیگر مزایای این سوخت خواند و افزود: ارزان و قابل دسترس بودن، بازدهی مطلوب و کاهش گاز‌های گلخانه‌ای از دیگر مزایای استفاده از این سوخت پاک است.

سلیمانی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه در استان زنجان ۴۳ جایگاه CNG فعال است، خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در ناوگان حمل و نقل جایگاه‌های گاز CNG استان به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار