فرمانده سپاه مشگین شهر:

امروز خاکریز نظام مقدس جمهوری اسلامی جبهه مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر گفت: امروز خاکریز نظام مقدس جمهوری اسلامی جبهه مقاومت و عمق استراتژی نظام ما ایستادگی در همین جبهه است.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۹۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

امروز خاکریز نظام مقدس جمهوری اسلامی جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج، یوسف اختری شامگاه سه شنبه در همایش مادران و دختران حاج قاسم و یادواره شهدای ترور کرمان به مناسبت دهه مقاومت در مسجد صاحب الزمان روستای پریخان اظهار کرد: عمق استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی جبهه مقاومت است که حاج قاسم سلیمانی بی نظیرترین و بی بدیل ترین کارها را در دنیا ترویج داد و امروز خاکریز نظام مقدس جمهوری اسلامی جبهه مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان باید با خصوصیات رفتاری شهید جاج قاسم سلیمانی آشنا شوند، خاطرنشان کرد: جوانان امروز باید به شیوه دینداری و باور دینی حاج قاسم پی برده و آن را الگو و روش زندگی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر مکتب حاج قاسم را به تعبیر مقام معظم رهبری پرظرفیت ترین مکتب اعلام کرد و گفت: این مکتب بعد از شهادت حاج قاسم در نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد و در دنیا بی نظیر است و دوست و دشمن به رسمیت آن اعتراف می کنند.

اختری با بیان اینکه اخلاص و دینداری ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: شناخت سردار سلیمانی نیازمند شناخت شهدای منطقه خودمان است و امروز اگر بخواهیم به مکتب شهید و شهادت پی ببریم باید پای سخنان این خانواده شهد بنشینیم.

وی اضافه کرد: شناخت مکتب شهید و شهادت آسیب های اجتماعی و مشکلات جامعه را به حداقل می رساند چرا که با شناخت این مکتب به تمام مشکلات می توان فایق آمد و نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار