با همکاری سپاه پاسداران ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام؛

اولین همایش ملی امید آفرینی و پایداری اجتماعی برگزار می شود

اولین همایش ملی امید افرینی و پایداری اجتماعی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام، به همت دانشگاه آزاد اسلامی و احد غرب و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسفندماه ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۲۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر محمد نریمانی راد از برگزاری اولین همایش ملی امید افرینی و پایداری اجتماعی توسط این دانشگاه خبر داد و گفت :  باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، بهترین راه برای گذر  از فقر تفکر جهادی و توسعه محرومیت زدایی است از این رو نیاز مبرم کشور به گسترش تفکر جهادی، به¬ویژه باوجود نیرویهای متخصص در زمینه¬های مختلف، و کم¬رنگ بودن پژوهش¬های کاربردی در این زمینه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، برآن است تا با برگزاری اولین کنفرانس ملی امید افرینی ،محرومیت زدایی ، پایداری اجتماعی در این راه قدم بردارد .

 رئیس اولین همایش  ملی امید افرینی و پایداری اجتماعی در ادامه افزود: ایجاد پایداری اجتماعی و رفع محرومیت در کشور نیازمند مطالعات پژوهشی و کاربردی است.

 دکترنریمانی راد با اشاره به نیاز مبرم کشور به گسترش بیش از پیش تفکر جهادی اظهار کرد: با وجود ظرفیت‏ های علمی و وجود منابع انسانی متخصص در زمینه ‏های مختلف فنی و منهدسی و اجتماعی و همچنین وجود مکان ‏هاینهاد ها و سازمان دولتی در کشور  و از طرفی کمرنگ بودن پژوهش‏ های کاربردی در این زمینه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب را بر آن داشت تا اولین همایش ملی امید افرینی و پایداری اجتماعی را با همکاری و مشارکت سازمان بسیج اساتید  کشور در سالن همایش‏ های دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار کند.

 رئیس واحد تهران غرب با بیان اینکه 20 بهمن ماه 1402 آخرین مهلت ارسال مقالات برای این همایش است اظهار کرد: این همایش دارای مجوز ISC و در دو محور اصلی امید افرینی و پایداری اجتماعی و چندین زیر محور فرعی 14 اسفند ماه 1402 برگزار می شود.

 نریمانی راد در پایان گفت: دبیر خانه دائمی این همایش در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و شماره تماس 47916033-021  برقرار است و سامانه اینترنتی آن به آدرس https://ncchss2024.wtiau.ac.ir/

 در دسترس پژوهشگران و علاقمندان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار