پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس پیشران تحقق جهاد تبیین هستند

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت : پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس پیشران تحقق جهاد تبیین و حرکت کشور به سمت ایرانی قوی هستند.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۱۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج از آمل؛ اعضای هیات رزمندگان اسلام امام زاده عبدالله، دابودشت، دشت سر و لاریجان آمل به همراه جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بازنشستگان ارتش ، نیروی انتظامی و سپاه با سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل ها و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان گفت: جهاد تبیین یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی است که باید با محوریت امیدآفرینی، تبیین دستاوردهای انقلاب و ترسیم آینده درخشان انقلاب محقق شود .

سرهنگ داغمه چی افزود: جوانان در جهاد تبیین باید به خودباوری و ما می‌توانیم برای رسیدن به ایرانی قوی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از الزامات مهم جهاد تبیین مردمی بودن است، گفت: در طول انقلاب هرکجا مردم نقش‌آفرینی کردند اقدامات ماندگار خلق شد و امروز هم جهاد تبیین از حماسه‌های هویت‌ساز انقلاب توسط اقشار مردم انجام شود.

این مسئول بااشاره به اهمیت نقش پیشکسوتان درتحقق جهاد تبیین گفت: پیشکسوتان ورزمندگان دفاع مقدس که در بسیاری از حماسه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند پیشران تحقق جهاد تبیین هستند.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار تعدادی از اعضای هیات رزمندگان وشرکت کنندگان درجلسه گزارشی ازاقدامات و مجموعه فعالیت‌های انجام شده هیات خود را بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها