اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی وبسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۹۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چند سالی است که اردوی راهیان پیشرفت با هدف اطلاع رسانی قشرهای مختلف جامعه از جمله دانش اموزان، دانشجویان و همچنین اساتید از برکات و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شده است.

یاسر صداقت افزود: در این راستا اردوی راهیان پیشرفت سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دهه مقاومت و به مدت سه روز با حضور جمعی از اساتید بسیجی استان در کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اردو با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح برگزار شد افزود: اساتید بسیجی در روز نخست این اردو با حضور در کارخانه بزرگ آلومینیوم سازی هراز کرمان از نزدیک با دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه صنعت آشنا شدند.

شرکت صنایع آلومینیوم هزار در سال 1385 با هدف تولید ورق و فویل آلومینیوم برای مصارف صنعتی و لفافهای چند لایه ترکیبی با فویل جهت بسته بندی انواع مواد غذایی ، دارویی ، آرایشی بهداشتی ، ساختمانی ، صنعتی و اولین تولید کننده پاکت های هفت لایه آلومینیوم دار در ایران به نام هزار پک برای بسته بندی و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی و استریل لبنی وآبمیوه تاسیس شد.

محصولات آلومینیوم هزار از سال 1386 با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و پیشرفته ترین ماشین آلات روانه بازار مصرف کشور شده است. تمام محصولات این مجموعه دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی می باشند .

ظرفیت مجتمع کارخانجات آلومینیوم هزار 48000 تن در سال است و تعداد شاغلین آن 350 نفر میباشد. این مجتمع مشتمل بر سه کارخانه ذوب و نورد ، کانورتینگ و اسپتیک است .

با توجه به فرارسیدن هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اساتید بسیجی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این اردو  بر سرمزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان حضور یافتند و نسبت به مقام شامخ سردار دلها و شهدای بین المللی ادای احترام کردند.

اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمداردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار