حجت‌الاسلام زارگزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک

شهداء سنگ نشانند که ره گم نشود

یادواره چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه کرمان (ویژه بانوان) در مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(سلام الله علیها) شهرستان بندرجاسک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۶۱
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹

شهداء سنگ نشانند که ره گم نشود...

 

با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام زارگزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک_مراسم یادواره چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه کرمان (ویژه بانوان) در مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(سلام الله علیها) شهرستان بندرجاسک برگزار شد.

حجت‌الاسلام زارگزی در این مراسم به بیان ویژگی های انسان های دارای بصیرت پرداخت و فرمود الگو گیری از شهدا و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی به انسان بصیرت می دهد. ایشان در ادامه به بیان ویژگی های حاج قاسم و همچنین حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پرداخت و بیان داشت دشمن از این ناراحت است و بغض در دل دارد که با شهادت حاج قاسم مردم بیشتر به او روی آورده اند و او را دوست دارند و الگوی خود قرار داده اند لذا این ناراحتی دشمن باعث می‌شود که به گمان خودش در روز شهادت حاج قاسم دوباره بیاید و از او انتقام بگیرد، اما این ملت به تعبیر حضرت امام ره با شهادت زنده تر میشود، و انشاءالله به زودی انتقامی سخت از جنایت کاران و حامیانشان گرفته خواهد شد.

 

در این مراسم از فعالین فرهنگی تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار