خبرهای داغ:

تولد نوزادان دوقلو مورد حمایت طرح نفس کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج از تولد نوزادان دوقلوی مورد حمایت طرح نفس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۷۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر اردشیر رزم‌پور مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج از تولد نوزادان دوقلوی مورد حمایت طرح نفس در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: با شناسایی، حمایت و پیگیری مستمر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج، خانم باردار ۳۳ ساله مورد حمایت طرح نفس، با انجام زایمان موفق، نوزادان دوقلوی خود را (پسر با وزن ۲ کیلو و ۲۴۰ گرم و دختر با وزن ۲ کیلو و ۵۳۰ گرم) به طور سالم به دنیا آورد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج افزود: در طول مدت ۹ ماهه بارداری، خدمات رایگانی از سوی دکتر قهارترس متخصص زنان و زایمان، دکتر عتیق متخصص رادیولوژی، آزمایشگاه دکتر زمانی و داروخانه شفا به این خانم باردار ارائه گردید که جا دارد از آنها صمیمانه تشکر کنیم.

دکتر رزم‌پور همچنین از همکاری و همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کریم‌پور امام جمعه شهرستان خنج، شبکه بهداشت و درمان خنج و بخصوص واحد سلامت جمعیت و خانواده این شبکه، پزشک و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت روستای کهنویه و بهورزان پرتلاش خانه بهداشت روستای کهنویه، تشکر نمود.

وی در پایان عنوان کرد: به‌منظور کمک بیشتر، یک بسته حمایتی نیز از سوی امام جمعه شهرستان خنج، شبکه بهداشت و درمان و کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان ویژه نوزادان متولد شده تهیه شده که بزودی به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار