به همت سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان نشست "روایت مقاومت" با حضور سردار پرافتخار هم استانی؛ سردار عِوض شهابی فر، همرزم و یار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خبرنگاران در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۴۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این نشست که صبح امروز در سالن بسیج اقشار سپاه فتح برگزار شد، سردار شهابی فر  خاطراتی از شجاعت رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و هم چنین مطالب و خاطراتی از حضور چند ساله خود در کنار سردار شهید سلیمانی در سوریه بیان کرد.

در پایان این نشست، خبرنگاران به پاس یک عمر مجاهدتِ سردار شهابی فر، از وی تجلیل نمودند. روابط عمومی میراث فرهنگی استان نیز به نمایندگی از فعالین حوزه روابط عمومی و ارتباطات دستگا ها و ادارات استان، از سردار شهابی فر تجلیل کرد.

سرگرد پاسدار عباس رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان در حاشیه این نشست به خبرنگاران گفت: سلسله نشست های رسانه ای (روایت مقاومت) به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رزمندگان و فرماندهان شاخص استان تا مهر ۱۴۰۳ به صورت ماهانه ادامه خواهند داشت.

نشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشستنشست

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار