خبرهای داغ:

بانوان با الگوگیری از حضرت فاطمه گام بلند برای ترویج حجاب بردارند

شهردار اردبیل گفت: بانوان شاغل در شهرداری اردبیل با الگوگیری حضرت فاطمه زهرا(س) گام بلندی در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب بردارند.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۹۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-،به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمود صفری در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل در پارک بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: بانوان شاغل در شهرداری باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب بردارند.

وی با بیان اینکه بانوان نقش مادری و همسری خود را در خانواده به بهترین شکل ایفا کنند و مسائل کاری را با خود به خانه نبرند، گفت: مقام زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

شهردار اردبیل بیان کرد: مقام و شخصیت بانوان و جایگاه بی‌ بدیل آن‌ها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته باید همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار شود.

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: حجاب اسلامی و خانواده داری از خصوصیات بزرگ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است و زنان جامعه ما با رعایت رفتار و حجاب اسلامی خود را از چالش مهجور کنند.

وی بیان کرد: بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص بوده که علیرغم کار بیرون از خانه و ارائه خدمت به شهروندان، نقش مادری خود را در حفظ کانون گرم خانواده و تربیت فرزندانی سعادتمند به خوبی ایفا می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار