همرزم شهید سلیمانی

بزرگی حاج قاسم اتفاقی نبود

سردار محمدی روند تساعدی رو به کمال از شاخصه های بارز حاج قاسم بیان کرد و گفت : شهید سلیمانی باحضور در کردستان، قبل از انقلاب، پاسداری، جنگ هشت ساله، حضور ۲۱ ساله در جبهه مقاومت و..... شاخصه های بسیاری کسب کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۵۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

بزرگی حاج قاسم اتفاقی  نبود

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سردار هامون محمدی همرزم شهید سلیمانی در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی و شهدای فاجعه گلزار شهدای کرمان که در مجتمع امام خمینی (ره) سنگر برگزار شد اظهار کرد: بزرگی حاج قاسم اتفاقی نبود بلکه او مسیری را طی کرد که خیلی درگیر فعل افراد نبود.

 

سردار محمدی با بیان اینکه فعل افراد به ما کمکی نمی کند بلکه برای اینکه کسی را بشناسیم باید به سیره آنها توجه کنیم، افزود: در دوران جنگ عواملی مانند نوحه آهنگران و چند فیلم و... بودند که آدم ها را برای رفتن به جبهه تحریک میکردند که البته خیلی ها وقتی سختی های جبهه را می دیدند غالب تهی کرده و بر می گشتند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه شخصیت آدمها را باید مورد کنکاش قرار داد و به گذشته آنها نیز نگاه کرد، گفت: آدم ها در مسیری که پیش رو دارند با اتفاق های عجیبی روبرو می شوند.  

 

سردار محمدی تصریح کرد: دریافت های انسان در بیرون به قدر استطاعت درونی آنان است ازین رو هر چقدر غنی، درست و صحیح باشد خروجی رفتارش نیز همان و بلعکس خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه در جنگ داعش واقعا با جریانات عجیب و غریبی روبرو شدیم، افزود: به جرأت می توان گفت تمام خدمتم در سپاه یکطرف و آن چند سالی که در سوریه گذشت یک طرف است.  

 

سردار محمدی اذعان کرد: در جنگ با داعش یک نوع جنگ جدید و سیال را می دیدیم که هیچ جبهه مشخص و قاعده نظامی وجود نداشت.  

 

وی با بیان اینکه انسان ها آنطور زندگی می کنند که فکر می کنند و آنطوری میمیرند که زندگی می کنند، اضافه کرد: گاهی دشمن در باطن خود به قدری لجاجت دارد که بخاطر آنها خود را به کشتن می دهد، یا کسانی از فرزندان ما با اینکه از جنگ می ترسیدند اما به قدری خود را رشد دادند که به شهامت و شهادت هم رسیدند.  

 

سردار محمدی با بیان اینکه حاج قاسم مقابل رفتار دشمن بود، گفت: حاج قاسم در مسیری طی طریق کرده بود که به مسیر مقدس شهادت ختم می شد.  

 

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در درستکاری، صداقت و اخلاص حاج قاسم، بیان کرد: این صفات در مسئولین ما ضعیف است ولی باید همگی آن را داشته باشیم.  

 

سردار محمدی، روند تساعدی رو به کمال را از شاخصه های بارز حاج قاسم برشمرد و ادامه داد: این رشد یک دفعه ای ایجاد نشد بلکه در کردستان، قبل از انقلاب، پاسداری، جنگ هشت ساله، حضور ۲۱ ساله در جبهه مقاومت و... را تجربه کرد.  

 

وی با بیان اینکه وقتی حاج قاسم وارد سوریه شد ۸۰ درصد آن رفته بود، ولی این مسیر را به خوبی مدیریت کرد و از آن خارج نشد، اظهار کرد: تصمیماتی که در جنگ سوریه گرفته می شد بسیار عجیب و غریب بود.  

 

سردار محمدی با اشاره به قدرت مدیریت خوب و منظم حاج قاسم افزود: هفت ملیت(فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حسینیون، ایرانی ها، لبنانی ها و سوری ها) در داخل یک سیستم بدون کوچکترین درگیری، فرماندهی میشدند و همگی شیفته سردار سلیمانی بودند و نقطه مشترک آنها اسم «حاج قاسم» بود.  

 

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم بزرگترین خدمت را به جهان و بشریت کرد، گفت: سردار سلیمانی با الزامات درست، هدف عالی و متعالی را دنبال کرد.  

 

سردار محمدی در ادامه با اشاره به اینکه از همان ابتدا، نفاق و منافقین همزاد انقلاب بودند تصریح کرد: در این نفاق از یک هدفی پیروی میشد و برای رسیدن به آن هدف منافقین با آمریکایی ها نشستند، جاسوس صدام شدند و کشتارهای زیادی را رقم زدند و چون نمی توانستند رفتار خود را توجیح کنند متوسل شدند به اینکه «هدف وسیله را توجیه می کند» که کاملا اشتباه است.  

 

وی اظهار کرد: می بایست حاج قاسم را از مسیر زندگیش دنبال کنیم و با طی سیره او به مکتب او دست یابیم و سختی ها و الزامات آنرا بپذیریم.

بزرگی حاج قاسم اتفاقی  نبود

ارسال نظرات
آخرین اخبار