رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: نخ تسبیح تمام کشورهای که تحت ظلم و هجوم جریان فکری و نظامی دشمن هستند همین وحدتی است که شهید سلیمانی به درستی آن را متوجه شد و در دیدگاه سیاسی نیز بحث اقتصادی را نیز وارد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۷۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک عامل کلیدی در ایجاد وحدت در منطقه بود، اظهار کرد: یکی از نقاط کلیدی که باعث شد این جریان مقاومت تمام نقشه‌های استکبار را نقش برآب کند، وحدت بین اقوام است، زیرا در تمام کشور‌های دنیا یکی از ابزار‌های جنگ نرم تفرقه‌اندازی و تقاطع دینی است که اسنتکبار بر آن تاکید دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: زمانی که وحدت شکل نگیرد در آن کشور با توجه به نوع مدیریت قومیتی است، یک جریان قدرتمند متحد شکل نخواهد گرفت؛ بنابراین شهید سلیمانی با درک این مهم بر نقاط وحدت‌بخش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امینت، سلامت، دفاع و در گروه‌های اسلامی مانند خداوند نقاط کلیدی برای ایجاد وحدت در یک کشور است، تصریح کرد: جریانی که دشمن به دنبال آن است این است که از شکاف‌های تئوری و نظری و دیدگاهی استفاده کند و وحدت را به شکست تبدیل کند.

دهقانی با اشاره به جریان طوفان الاقصی تصریح کرد: این جریان در عین تفاوت جدی دیدگاه دینی و فکری با تشیع، اما موضع مقاومت را انتخاب می‌کند و موفق می‌شود.

وی افزود: نخ تسبیح تمام کشور‌های که تحت ظلم و هجوم جریان فکری و نظامی دشمن هستند همین وحدتی است که شهید سلیمانی به درستی آن را متوجه شد؛ ایشان حتی در دیدگاه سیاسی هم بحث اقتصادی را نیز وارد کرد تا دشمن نتواند از ضعف اقتصادی آن کشور استفاده کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا این وحدت ایجاد شده از سوی شهید سلیمانی را تخریب کند، گفت: دشمن دقیقا بر موضوع عدم وحدت تاکید داشته و شهید سلیمانی با هوشیاری عامل وحدت بین جوامع و قومیت‌ها شدند و امروز نیز دشمن تلاش دارد تا این وحدت را از بین ببرد و جریان شکل گرفته درمیان کشور‌های اسلامی و غیراسلامی را به فروپاشی و ضعف برساند تا نتواند در برابر استکبار با وحدت مقابله کنند.

وی با اشاره به حادثه تلخ تروریستی در کرمان تصریح کرد: بارزترین علامت موفقیت جبهه مقاومت همین اقدامات وحشیانه استکبار است؛ اینکه دشمن بدون واهمه و با شدیدترین روش‌ها انسان‌کشی انجام می‌دهند بیان می‌کند تمام نقشه‌های نرم و غیررسمی این حکومت‌ها و دولت‌ها محکوم به شکست است و به صورت رسمی و با موشک دولتی شهید رضی را به شهادت می‌رسانند و یا اینکه به صورت آشکار مردم بی‌گناه توسط جریان داعش که طراحی خود آمریکا است را به خاک و خون می‌کشانند بیانگر افول و ضعف تمامی نقشه‌های آنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار