شرکت کلرپارس تبریز:

محصولات دانش بنیان برگ برنده شرکت کلرپارس تبریز

شرکت کلرپارس تبریز توانسته با تولید محصولات دانش بنیان علاوه بر بی اثر کردن تحریم ها و رفع نیاز کشور، صادرات به بیش از 15کشور جهان داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۶۰
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، شرکت کلر پارس تبریز یکی از شرکت هایی است که بعد از انقلاب  در سال 66 تاسیس شد و در سال 77 توانست با ظرفیت تولید 20 تن در روز به بهره برداری برسد.

این شرکت در طول 20 سال اخیر با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ، بهبود روز افزون کیفیت محصولات ، حضور فعال در عرصه ملی  با افزایش ماشین آلات و ظرفیت نیروی انسانی که بیش از 400 کارگر متخصص و متعهد در این شرکت فعالیت دارند توانسته شعار مهار تورم و رشد تولید را به اجرا در آورده و تولید خود را به 50 تن در روز و در سال های اخیر به 60تن کلر در روز برساند .

همچنین توانسته اند  کلر و سود سوزآور خود را با استفاده از تکنولوژی ممبرانی یا دوست دار محیط زیست بدون ناخالصی جیوه  و صدمه به محیط زیست تولید کنند .

این شرکت توانسته با  تکنولوزی روز دنیا از مواد اولیه سنگ نمک 13 نوع محصول و دو نوع محصول دانش بنیان مانند آب اکسیژنه تولید کند و نیاز کشور را از هر نوع واردات مبرم سازد و 30درصد تولیدات خود را به بیش از 15کشور جهان صادر نماید.

شرکت کلرپارس تبریز با مهندسی معکوس مواد مورد نیاز و افزایش تولید توانسته علاوه بر بی اثر کردن تحریم ها و رفع نیازهای کشور و داشتن صادرات  جزو شرکت های پیشرو برتر باشد.

افزایش تولید محصولات این شرکت در کلر مایع از 50 تن در روز به 60تن در روز ، سود مایع از 186 تن در روز به 316 تن در روز پارافین کلر 10 تن در روز به 15 تن در روز و اسید کلریدریک 12 تن در روز به 15 تن در روز می باشد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار