زنجان _ معاون برنامه‌ریزی بنیاد مسکن از اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیونی در کوتاه ترین زمان خبر داد .
کد خبر: ۹۵۶۸۶۹۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیونی در کوتاه ترین زمان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛رحمانی خلیلی، معاون برنامه ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ۴۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در روستای سهرین شهرستان زنجان و همچنین آیین کلنگ زنی آماده سازی ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی در قالب طرح جوانی جمعیت و مهاجرت معکوس به نقش کلیدی مردم در فرآیند ساخت و ساز روستایی تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی بنیاد مسکن با اشاره به آغاز فرایند حدود ششصد هزار واحد از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های تحت مسئولیت بنیاد و تعهد واگذاری یک میلیون زمین، تعامل و مدیریت جدید بنیاد با دولت و مجلس رابی سابقه دانست و به اعطای وام ۳۵۰ میلیونی در کمترین زمان ممکن اشاره کردند.

وی با تقدیم ۸۷ هزارمین سند روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یک نهاد حاکمیتی و متعلق به حضرت آقا دانست و افزود: بنیاد مسکن یک بنگاه اقتصادی نیست و فعالیت‌های اقتصادی‌ای هم که در شرکت‌ها و بنیاد صورت میگیرد با هدف تقویت حساب صد حضرت امام می‌باشد.

رحمانی خلیلی در پایان ضمن تاکید بر حضور موثر بنیاد در روستا‌ها افزود: بنیاد با سابقه و ابزار‌های کالبدی که در روستا‌ها در دست دارد میتواند نقش راهبری ٣٨ نهاد مرتبط به روستا را به خوبی ایفا نماید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبدیل به نماد نهاد متولی ساخت و ساز روستایی با هویت ایرانی اسلامی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار