قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در مسیر خدمت به مناطق محروم

اولویت کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا کمک به آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه‌های تقویت تحصیلی، تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان مناطق محروم استان است.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۹۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مشاوره های هدفمند خانواده و دانش آموز ویژه مناطق محروم با همکاری مشترک قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد استان مازندران، مشارکت بسیج دانش آموزی شهرستان بهشهر و همراهی آموزش و پرورش و مدیران مدرسه، مشاوره اولیاء و دانش آموزان ویژه مناطق محروم در روستاهای با جمعیت دانش‌آموزی هزارجریب بهشهر برگزار شد.

عادل الندانی مسئول کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: این کار با یک الگوی مدون که طی جلسات متعدد بین قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد استان تدوین شد، آغاز گشت.

وی افزود: در راستای ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها نیز در این برنامه تکریم مادران توسط دانش آموزان نیز انجام شد.


الندانی ادامه داد: در ادامه فرایند برگزاری برنامه‌ی یک روز با نشاط در مدرسه در مرحله اول، گام دوم مشاوره گروهی برای خانواده و دانش آموز، بازی درمانی های هدفمند و در مراحل بعدی مشاوره های انفرادی خانواده انجام خواهد شد تا برای چالش های موجود برنامه ریزی و راهکارهای علمی و کاربردی برای رفع آن ارائه شود.

عادل الندانی در پایان ضمن قدردانی از گروه های جهادی ذیل قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد استان اظهار داشت: این کار در سایر مناطق محروم استان مازندران نیز برنامه ریزی شده و در هفته های آتی به مرحله ی اجرا در خواهد آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار