بیانیه بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

این روسیاهان روزگار به خیال خام خود می‌اندیشند با لگدکوب کردن لاله‌ها، لاله‌زار آرمان‌ها و اندیشه‌های ولایی می‌خشکد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۰۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیانیه بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در جریان حادثه گلزار شهدای کرمان:

بسم الله الرحمان الرحیم «و مَن قُتِل مظلوماً فقد جعلنا لِولیِّهِ سلطاناً» (اسری: ۳۳)
در سال‌گشت میلاد دخت شهیدة نبی‌خاتم و خمینی کبیر و شهادت سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام و میعادگاه عاشقان راه و مکتب آن شهید عزیز، رنگ لاله گرفت و معراج شهدایی از جنس مردم به بهشت برین شد؛ مردمانی از همه رنگ؛ سال خورده، برنا و نونهال؛ زن و مرد؛ جملگی اهل ولاء و شیفته و شیدای زهرای اطهر و امام روح الله و یاران عاشقش.
آن‌ها که از بانوی دو سرا و شهیدان شاهد، پروانه بودن گرد شمع ولایت را آموخته بودند و چه نیکو شاگردانی از این مکتب گل‌گون بودند که کارنامه‌شان به مُهر شهادت و با خون امضا شد. سفاکان دژخیم که چندی است به طوفان‌الاقصی در خاک خونین فلسطین گرفتار چنگال یاران سلیمانی و ابومهدی شده‌اند، تیغ کین از نیام ذلت برکشیدند و در اوج حقارت، سبعانه انتقام شکست‌شان را با انفجار بمب در گلزار شهدای کرمان از زائران پاک باخته شهید حاج قاسم سلیمانی گرفتند. این روسیاهان روزگار به خیال خام خود می‌اندیشند با لگدکوب کردن لاله‌ها، لاله‌زار آرمان‌ها و اندیشه‌های ولایی می‌خشکد. آن نگون سیرتان نمی‌دانند که از هر قطره خون شهیدان این سرزمین، مردان مردی بر پهنه مردستان عالم پای می‌نهند که در چشم انداز ظهور حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه و در زیر لوای امام خامنه‌ای سرافراز، طومار عمر نکبت بارشان را در هم خواهند پیچید.
بسیج دانشجویی و اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، ولی عصر رفسنجان، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جمعی از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به محضر امام زمان علیه السلام، امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران اسلامی، مردم نجیب استان کرمان و خانواده‌های داغ‌دار و ماتم‌زده آن شهدای مظلوم، اعلام می‌دارد که چشم انتظار تحقق وعده انتقام سخت از آمران و عاملان این جنایت وحشیانه حقیرانه، به ضربت ذوالفقاری شب‌شکنان غیور است. «و سَیَعلمُ الذینَ ظَلَموا أیَّ مُنقَلب یَنقَلِبون».

ارسال نظرات
آخرین اخبار