طی بیانیه‌ای مطرح شد

حادثه اخیر کرمان نشان داد شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی بندرعباس در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای‌ صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۹۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی بندرعباس در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزی که ده‌ها میلیون در ایران، و صد‌ها هزار در عراق و بعضی کشور‌های دیگر به پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه‌ی جهان را شکل دادند، یکی از ایّام‌الله است.
(رهبر معظم انقلاب)
انتشار خبر دلخراش و دردناک بمب گذاری تروریستی در شهر کرمان، در مسیر گلزار شهدای این شهر که منتهی به مزار مطهر یکی از دلیرترین سرداران تاریخ خاک پاک این کشور است، ما را در بهت و خشمی عظیم فرو برد، آن هم در روزی که این انسان‌های بیگناه برای بزرگداشت قهرمان فراملی خویش در مزار این شهید عزیز گرد هم آمده بودند.
استکبار جهانی، دولت مردان پلید آمریکا و رژیم کودک کش صهونیستی بعد از به شهادت رساندن حاج قاسم در یک نیمه شب سرد زمستانی تصور نمودند راه و آوازه این شهید عزیز را برای همیشه خاموش نموده اند، اما زمانی که خورشید دمید و خواب از چشم خسته ملت ایران و همه ملت‌های شریف جهان رخت بر بست، شاهد حماسه و عشقی عظیم در سوگواری برای این قهرمان همیشه جاوید بودند.
حاج قاسم عشق مشترک و بی، چون و چرای فرد به فرد ملت ایران با هر عقیده سیاسی و مذهبی بود و این عاشقان با حضور میلیونی خویش با چشمانی اشکبار در حالی که ندای (من هم یک حاج قاسم هستم) سر می‌دادند، در تشییع پیکر مطهر سردار دلها، خاری در چشم دشمنانی بودند که خیال می‌کردند سلیمانی را برای همیشه کشته اند و همان زمان بود که پی به حماقت خویش بردند و فهمیدند که شکست سختی خورده اند.
از آن پس از نام حاج قاسم سلیمانی نیز هراس داشتند و حتی ذکر نام وی را در تمام شبکه‌های اجتماعی جهانی ممنوع کردند، اما بعد از گذشت چهار سال از شهادت این بزرگ مرد تاریخ فهمیدند، قاسم سلیمانی هیچگاه و هیچگاه فراموش نخواهد شد واین شکست سهمگین و تلخ را تاب نیاورده و در اقدامی ابلهانه دست به ترور عاشقانی زدند که در سیزدهم دی ماه برای تجدید میثاق با این شهید سرافراز راهی مزار این سرباز وطن بودند.
این متخاصمان قاتل به خوبی فهمیده اند که با به شهادت رساندن حاج قاسم نه تنها راه مبارزه برای دستیابی به آزادی تمام ملت‌های مسلمان متوقف نگردیده، بلکه نام این شهید بزرگوار رمزی گشته برای رویش جوانه‌های دیگری که همه و همه فرزندان حاج قاسم هستند و در خیال باطل خویش تصور نموده اند با به شهادت رساندن چندی از این فرزندان، آرمان حاج قاسم که آزادی تمام کشور‌های مسلمان منطقه و در صدر آن‌ها فلسطین عزیز و قدس شریف از چنگال استکبار و صهونیست است، فراموش خواهد گردید، اما زهی خیال باطل.

چنان که در حوادث اخیر فلسطین به وضوح دیدند چگونه مردم آزادی خواه ایران در مقابل توحش و کودک کشی‌های اسرائیل خبیث ایستادگی نموده و این زنگ هشداری برای صهونیست ملعون بود وبه خوبی فهمید با توطئه‌های فرهنگی و اختلاف افکنی‌های داخلی توسط مزدوران خود به اهداف شوم خویش دست نخواهد یافت و ناامیدانه و بزدلانه به جیره خواران خویش فرمان داد چنین حماقت بی شرمانه‌ای را در سرزمینی انجام دهند که مهد دلیرمردان وسربازان شجاع است به گمان آنکه روحیه آن‌ها تضعیف خواهد شد، غافل از آنکه هر خونی که بر زمین ریزد، بمبی ست که بر سرخودشان آوار خواهد شد.
پیام ما دانشجویان بسیجی به عوامل صهیونیست جنایتکار این است:‌ای قاتلان بی شرم و‌ای نوکران استکبار و شیطان، به گمانتان سلیمانی را کشتید، اما دیدید که شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای شما خطرناک‌تر بود، هم اکنون نیز ما را می‌کشید، پسران و دختران او را، اما بدانید که از هر سلیمانی، سلیمانی دیگری خواهد رویید که تا پای جان با شما گمراهان و خاسران دنیا و آخرت، مبارزه خواهد کرد و این مبارزه را پایانی نخواهد بود مگر آن زمان که مهدی فاطمه (عج) تیغ برآورد و شما شیطان صفتان را گردن زند.
بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی بندرعباس ضمن محکوم نمودن این عملیات تروریستی به عمله‌های اسرائیل غاصب هشدار می‌دهد که اگر بخواهید به این اقدامات شنیع و وقیحانه خویش ادامه دهید، بدانید که ما بسیجیان که فدایی رهبرمان هستیم در مقابل شما خواهیم ایستاد و اگر می‌توانید تک تک ما را بکشید چرا که حتی اگر یک نفر از ما باقی مانده باشد، شمارا به سزای اعمال ننگین تان خواهد رساند.
در پایان شهادت این زنان و مردان غیور را محضر حضرت بقیة اللَّه (ارواحنا فداه) و رهبر معظم انقلاب، ملت قهرمان و شهید پرورایران و همه مردان و زنان مقاومت و بازماندگان این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند برای این عزیزان اجری عظیم تمنا می‌نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار