وداع با دانشجومعلم شهیده حادثه تروریستی کرمان

برگزاری مراسم تشییع باشکوه دانشجوی شهیده «فائزه رحیمی» در مصلای تهران

مراسم تشییع پیکر مطهر دانشجو معلم بسیجی شهیده «فائزه رحیمی» امروز با حضور پرشور و با شکوه مردم و دانشجویان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد
کد خبر: ۹۵۶۸۴۷۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تشییع پیکر مطهر دانشجو معلم بسیجی شهیده «فائزه رحیمی» امروز با حضور پرشور و با شکوه مردم و دانشجویان پس از اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
فائزه رحیمی، دانشجوی ۲۰ ساله ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره، گرایش امور تربیتی، دانشجومعلم پردیس نسیبه تهران دانشگاه فرهنگیان بود که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) گلزار شهدای کرمان به جمع شهیدان پیوست.
بامداد امروز با انتقال پیکر این شهیده از کرمان به تهران، پس از تجمع عزاداری و استقبال مردم و دانشجویان در فرودگاه مهرآباد، وداع جانسوز خانواده و نزدیکان با پیکر این شهیده در معراج شهدا برگزار شد.
صبح امروز نیز سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و سعید غیاثی ندوشن رییس دانشگاه فرهنگیان کشور در منزل شهیده فائزه رحیمی دانشجومعلم ۲۰ ساله که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسید، حضور پیدا کردند. با موفقت صورت گرفته شهیده فائزه رحیمی با مجوزی که امروز صادر شد در دانشگاه فرهنگیان تدفین می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار