مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

شهادت ۲۲ دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پی حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان ۲۲دانش آموز کرمانی از شهرستان های کرمان، نرماشیر و زرند به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۹۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه سیزدهم دیماه به گلزار شهدای کرمان  ۲۲ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دیماه گلزار شهدای کرمان ۸۵ نفر اعلام شده است که ۲۲ نفر از این شهدا دانش آموز هستند که از این تعداد ۱۱ نفر دختر و ۱۱ نفر پسر می باشند.

رضایی گفت: از مجموع شهدای حادثه کرمان دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و ۱۸ نفر از شهرستان کرمان مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: از ۲۲ نفر شهدای استان کرمان یک دانش آموز با نیاز های ویژه، ۱۰ دانش آموز دوره ابتدایی، ۵ نفر  هنرجوی هنرستان های فنی و حرفه ای و ۶ نفر نیز دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری می باشند.

رضا رضایی تصریح کرد: تعدادی از دانش آموزان و فرهنگیان استان نیز جز مجروحان این حادثه، در بیمارستان های کرمان بستری هستند و روند درمان آنها در حال پیگیری است.

وی گفت: گروهی از شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان از آغازین ساعت وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور در بیمارستان های کرمان پیگیر روند درمان دانش آموزان و فرهنگیان هستند و حضور در جمع خانواده شهدای دانش آموز این حادثه تروریستی در دستور کار این گروه قرار دارد.

 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار