معاون فرهنگی هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رویداد «شهید القدس» در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۹۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ ایمان خردمند در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و زائران مزار این شهید والامقام که در حادثه کور تروریستی دشمنان ملت بزرگ ایران به فیض شهادت نائل شدند، گفت: این رویداد در محورهای اجرای سرود، مسابقه کتابخوانی، اجرای مراسم، خدمات عام المنفعه، اکران فیلم و نمایش پاتوقی می‌باشد.

وی در تشریح قالب‌های این رویداد سراسری اظهار کرد: برای اجرای سرود همپای طوفان؛ گروه‌های سرود پاتوقی با عنوان همپای طوفان در مسیرهای پیاده روی و اماکن پرتردد به اجرای سرود پرداخته و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

سرهنگ خردمند، ادامه داد: مسابقه کتابخوانی سردار دل‌ها در طول هفته مقاومت با عناوین کتاب‌های «عزیز زیبای من» ویژه مخاطبین بزرگسال و کتاب «عمو قاسم» ویژه کودکان و نوجوانان می‌باشد.

معاون فرهنگی هنری سپاه فتح خاطرنشان کرد: اجرای مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی جوانان بسیج و … از دیگر قالب‌های این رویداد سراسری است.

وی از برگزاری پویش‌های «به نیت حاج قاسم» هم خبر داد و افزود: اجرای خدمات عام المنفعه نظیر نان صلواتی، تخفیف فروشگاهی، آموزش صلواتی، عمران و … توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اقشار بیست گانه بسیج و سایر آحاد جامعه به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این رویداد اجرا می‌شود.

سرهنگ خردمند از اجرای عملیات اکران فیلم مستند «ژنرال» در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی جوانان بسیج و … نیز خبرداد و گفت: نمایش پاتوق رهایی از دیگر محورهای رویداد سراسری شهید القدس می‌باشد.

وی، اقدامات ابتکاری توسط بسیجیان و آحاد مردم را از دیگر بخش‌های رویداد شهید القدس برشمرد که علاقه مندان می‌توانند علاوه بر موارد فوق، هرگونه اقدامات ابتکاری را در قالب‌های متنوع فرهنگی هنری برای گرامیداشت هفته مقاومت و پاسداشت مجاهدت‌ های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا نمایند.

سرهنگ خردمند گفت: به آثار منتخب جوایز مادی و معنوی ارزنده تقدیم خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال روشنا در فضای مجازی بستر ایتا و روبیکا به آدرس ؛ roshana_ir مراجعه کنند و آثار خود را برای انتشار در کانال فتح قله‌ها، به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محل خود تحویل دهند.

گفتنی است؛ این رویداد با ۹ عنوان فعالیت از دهم تا هفدهم دی ماه در طول دهه مقاومت برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار