مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

ضرورت تقویت باور‌های دینی در نهاد‌های نظارتی

نشست بصیرتی و روشنگری به همت سازمان بازرسی کل استان گیلان با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۲۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

ضرورت تقویت باور‌های دینی در نهاد‌های نظارتی

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، حجت الاسلام احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشست بصیرتی با حضور کارکنان سازمان بازرسی استان گیلان با بیان اینکه بهشت و جایگاه به اندازه عقل ما ارائه می شود، اظهار کرد: نگهبان کشتی عقل، تفکر و اندیشه است که در کنار آن توکل به خدا، علم و تدبیر و تخصص به منظور پیشرفت در امور فردی و اداری ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه کلمه صبر بیشترین کلمه ای است که در قرآن کاربرد دارد افزود: سکان دار کشتی صبر و شکیبایی است، هم صبر در زندگی و هم در امور اجرایی؛ اجازه صبحت به همه بالاخص کوچکترها و ارباب رجوع ها داده شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: مسئولین ما از جنس بشر هستند، این جنس بشر احتمال خطا دارد که با باورهای دینی مصون نگه داشته می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به کلام حضرت آقا که فرمودند«اصلا در نگاه اسلامی «فرق نمی کند» نباید باشد»، یکی از گله مندی های کارکنان را عدم اجرای عدالت در تلاش ها و فعالیت ها بیان کرد و گفت: تمام تلاش و فعالیت ها از نگاه خدا، شهدا و مومنان خالص پنهان نمی ماند. 

 

وی با اشاره به آیه ۱۲ سوره مبارک انسان  

پاداش صبر؛ اجرکم عندالله ... را از نگاه و باورهای دینی دانست و افزود: عالم محضر خداست و نقش دین در تمام امورات زندگی وجود دارد. 

 

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: یکی از مولفه های مدیریت نظارت و بازرسی، تقویت باورهای دینی با هدف دسترسی بیشتر با کمترین آسیب با برنامه هایی چون ارتباط با خدا، تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا،همراه با تدبر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار