خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی استان همدان گفت: بسیج اصناف استان در کنار دستگاه‌های دولتی برای کمک به حل مشکلات مجموعه‌های اقتصادی وارد میدان شده است.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۳۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ جعفر حسام طاهر در دیدار با حسن‌پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که با حضور رئیس اتاق اصناف همدان ضمن تقدیر از حمایت از اصناف و بازاریان و پيگيري مطالبات این عزیزان، اظهار کرد: اصناف و بازاریان استان همدان در طول تاريخ انقلاب همواره  پشتيبان انقلاب بوده و از پیشگامان در حمایت از نهضت امام خمینی (ره) بودند.

وی تاکید کرد: کسبه و بازاریان همدان از دیرباز تاکنون در تمام عرصه‌های انقلاب، جنگ تحمیلی، در سنوات اخیر در شیوع ویروس کرونا، سیل غرب کشور، زلزله سرپل ذهاب و بسیاری از چالش‌های پشت سرگذاشته همسو با سیاست‌ها و تدابیر دولت پشتيبان نظام وانقلاب بوده‌اند.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی استان همدان گفت: در شرایط فعلی که بسیاری از هجمه‌های دشمنان معطوف به اوضاع اقتصادی کشور است، کسبه و بازاریان پیشگامان این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای هستند و در این میان باید از اقدامات صنوف مختلف به عنوان الگو یاد کرد.

وی افزود: اصناف و بازاریان استان در طول دوران دفاع مقدس هم با تقديم یک هزار و 200 شهید اصناف، بازار و فعالان اقتصادی، نقش کليدی و اثرگذار داشتند.

حسام طاهر گفت: بسیج اصناف استان در کنار دستگاه‌های دولتی برای کمک به حل مشکلات مجموعه‌های اقتصادی وارد میدان شده است و براساس ماموریت ذاتی همواره‌ از افسران خود در این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای حمايت خواهد کرد و پیگیر مطالبات  اصناف و بازاریان در صنوف مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار