خبرهای داغ:
همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود؛

نمایش «ماریسا» با موضوع مظلومیت کودک فلسطینی

همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و دهه مقاومت نمایش فرهنگی مذهبی " ماریسا" ویژه کودکان و نوجوانان در ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۱۳
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

نمایش «ماریسا» با موضوع مظلومیت کودک فلسطینی

معصومه پور اسماعیل در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و دهه مقاومت نمایش فرهنگی مذهبی " ماریسا" ویژه کودکان و نوجوانان در ایلام برگزار می شود.

وی افزود: نمایش فرهنگی مذهبی «ماریسا» به صورت  قصه گویی  یک نفره بوده که اجرای آن بر عهده خودم است و به مدت چهار یا پنج روز اجرا می شود.

 «ماریسا» روایت زندگی یک کودک فلسطینی در غزه است که از زبان شخصیت اصلی قصه  بازگو می شود. پدر و برادر کوچک این کودک فلسطینی در غزه شهید شده و خودش به همراه مادرش در اثر بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت می رسد. 
پور اسماعیل با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی مجمع فاطمی  در دهه مقاومت ادامه داد: همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه بزرگ استانی در ایلام برگزار می شود که نمایش قصه گویی در این برنامه اکران می شود و بعد از آن به مدت چهار روز در مدارس برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی مجمع فاطمی افزود: آماده سازی بسته های فرهنگی ، مشارکت در انتظامات برنامه ها ، قرائت بیانیه ها ، برگزاری کلاس های فرهنگی در موضوعات مختلف و شناسایی استعدادها از جمله این برنامه ها است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها