معاون سیاسی سپاه استان بوشهر:

انقلاب اسلامی برای کشور‌های آزاده تولید قدرت می‌کند

معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مراسم گرمیداشت هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد النبی شهر آبپخش شهرستان دشتستان برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی برای کشور‌های آزاده تولید قدرت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۲۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون سیاسی سپاه استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان نمود: صهیونیسم جهانی به دنبال تضعیف مولفه‌های قدرت ملت شریف ایران است و از این جهت تمام تلاش خود را می‌کند که این مولفه‌‎ها را تضعیف کند.

حیدر بردبار نسب در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در تلاش هستند که شش حوزه زیرساختی و مهم ایران و انقلاب اسلامی را نظیر خانواده، نوجوانان، امنیت، اقتصاد، انتخابات و فرهنگ عاشورا را تضعیف کنند.

بردبار نسب خانواده را یکی از اساسی‌ترین عناصر رشد و تعالی یک کشور دانست و اظهار کرد: اندیشمندان یهود از طریق جنگ شناختی به دنبال به ابتذال کشاندن مادران و بانوان ایرانی هستند تا نهاد خانواده سست و به دنبال آن کشور از جوانان عاشورایی تهی گردد.

وی با اشاره به برقراری کامل امنیت در کشور اذعان کرد: به برکت خون صد‌ها هزار شهید در حال حاضر امنیت کامل در کشور برقرار است و حتی انقلاب اسلامی برای کشور‌های آزاده و مستضعف تولید و صدور قدرت می‌کند و این قدرت نشات گرفته از فرهنگ مقاومت است که انقلاب اسلامی آن را به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی برای کشور‌های آزده تولید قدرت می‌کند

معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی باعث پویایی، رشد و حرکت به سمت پیشرفت می‌شود خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از ارکان اصلی مردم سالاری دینی است و قطعا دشمنان ایران عزیز نمی‌خواهند کشور ما پیشرفت کند لذا با تمام توان انتخابات را تحریم می‌کنند و با امپراطوری رسانه‌ای خود و با عملیات روانی‌های متعدد اقدام به سیاه نمایی کشور و مردم را دعوت به عدم حضور در انتخابات می‌کنند.

حیدر بردبار نسب با اشاره به اینکه رهبر عزیز انقلاب در ابتدای سال تاکید بر چهار اصل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات نمود گفت: مردم عزیز ایران نیز مثل همیشه هوشیار هستند و همانند نهم دی در یازده اسفند با تأسی از فرهنگ عاشورا دشمن را با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات ناامید خواهند کرد.
بردبار نسب در پایان تصریح کرد: به گفته سردار دل‌ها ایران حرم است و اگر این حرم حفظ گردید بقیه حرم‌ها نیز حفظ می‌شود و در همین راستا انتخاباتی سالم و با حضور باشکوه مردم باعث حفظ و اقتدار این حرم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار