مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل:

اردبیل میزبان همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی خواهد بود

اردبیل - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اردبیل ۱۴ و ۱۵ دی ماه در دانشگاه محقق میزبان همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۳۴
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

اردبیل میزبان همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی خواهد بود

به گزارش بسیج، امیر رجبی ظهر یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی اظهار کرد: اردبیل در ۱۴ و ۱۵ دی ماه در دانشگاه محقق میزبان هشتمین دوره همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی این همایش با حضور برگزیدگان همایش و نیز نمایندگان ادیان و مذاهب برگزار می‌شود، گفت: در مجموع برای حضور در این همایش ۱۱۵ مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: مقالات بخش اصلی همایش توسط ۱۹ نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت ۱۰ مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.

رجبی با اشاره به رونمایی از دو عنوان کتاب در اختتامیه این همایش ادامه داد: پنل‌های ارائه مقالات در قالب دو کارگاه در روز ۱۴ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در سالن بصیرت و سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست نمایندگانی از کلیمیان، مسیحیان و اهل تسنن و نیز محققانی از کشورهای عراق، لبنان، سوریه و گرجستان حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و نیز معاون ادیان و مذاهب سازمان فرهنگ و ارتباطات میهمانان ویژه این همایش خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار