خبرهای داغ:
یادداشت اختصاصی؛

۹ دی سیلی محکم امام و امت به دهان استکبار و شیطنت‌های دشمنان انقلاب بود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: یوم الله 9 دی سیلی محکم امام و امت به دهان استکبار و شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۲۴
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، خوزستان سمانه جمال پور طی یادداشتی در خصوص نقش زنان در خلق حماسه ۹ دی افزود: زنان جامعه اسلامی در طول تاریخ اثبات کردند که در تمام میدان‌ها اعم از نظامی، سیاسی و فرهنگی کمتر از مردان نبوده اند و دلیل بارز این مدعا نقش زنان و حضور گسترده آن‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی آن‌ها از ولایت فقیه در تمام عرصه هاست.
امام جعفر صادق (ع) که فرموده اند "اکثر الخیر فی النساء" یعنی بیشترین خوبی‌ها در زنان است. پایداری و استقامت زنان ایران در راه حفظ ارزش ها، باور‌ها و حراست از اعتقادات ستودنی است. ملت سرافراز ایران در این تجمع بزرگ و میلیونی خود استکبار جهانی را به زانو در آورد و امید تمام دشمنان داخلی و خارجی را ناامید ساخت.

حضور زنان در حماسه ۹ دی واقعه‌ای ماندگار و روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است. حرکت خودجوش زنان غیوری که برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر از حریم ولایت دفاع نمودند هیچگاه از حافظه تاریخی کشورمان پاک نخواهد شد.

آن روز باشکوه، افتخار دیگری از زنان و مردانی بود که با صیانت از اعتقادات، نظام و ولایت فقیه خود، راسخ و با صلابت پا به میدان گذاشتند. بانوان به همه نشان دادند که در بزنگاه‌های سخت انقلاب و بعد از آن نیز در همه صحنه‌های گوناگون، دوشادوش مردان حضور فعالی دارند.  

روز ۹ دی شاهد سیل جمعیت شیرزنانی بودیم که زینب وار با عزم و اراده آهنین به میدان آمدند. اگر حضور بصیرت مندانه زنان نبود، چنین حماسه‌ای بزرگی با این حجم از عظمت و زیبایی خلق نمی‌شد پس همیشه در صحنه باشیم و از رسالت زینبی خود غافل نشویم.

یوم الله ۹ دی سیلی محکم امام و امت به دهان استکبار و شیطنت‌های دشمنان انقلاب اسلامی بود. همانطور که مردان غیور با حضورشان در صحنه، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند، زنان بیدار و حرکت آفرین نیز با مشارکت خود از انقلاب اسلامی پاسداری کرده و امروز با استعانت از امام زمان (عج) تجدید بیعتی با، ولی امر و نایب امام زمان (عج) خواهیم داشت.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار