رونمایی از دستگاه حفاری اکتشافی

کد خبر: ۹۵۶۷۰۲۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بسیج مهندسین صنعت و معدن از کرمان؛ اولین دستگاه حفاری اکتشافی تولید داخل با عمق ۶۰۰ متر با زاویه ۴۵ و ۹۰ درجه با تکیه بر علم و دانش مهندسان بومی، طراحی و ساخته شده در مجموعه شرکت‌های ایبکو، در آذرماه با حضور فرمانده سپاه ثارالله، استاندار، معاون اقتصادی استاندار، نمایندگان مجلس، مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، مدیر عامل مجموعه ایبکو، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، تعدادی دیگر از مسولین و بسیجیان رونمایی شد.

 


رونمایی از دستگاه حفاری اکتشافی
مجموعه ایبکو با حدود ۱۷۰۰ نفر کارگر یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید ماشین آلات معدنی کشور است.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله، در آیین رونمایی از دستگاه در سخنرانی خود ضمن تشکر از مجموعه ایبکو، این اقدام ارزشمند را مبارزه در خط مقدم جنگ اقتصادی دانست و گفت شما مهندسین و کارگران، افسران این جنگ اقتصادی هستید.
رونمایی از دستگاه حفاری اکتشافی
دکتر قاسمپور در حین بازدید از مجموعه ایبکو گفت: یکی از عوامل موفقیت ایبکو، داشتن یک تیم جوان و تحصیل کرده است این مجموعه دارای بخش R&D بسیار منسجم با حضور حدود ۳۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان است درواقع مجموعه ایبکو در بحث تحقیق و توسعه و ارتباط موثر صنعت و دانشگاه جلودار است و همین امر یکی از عوامل موفقیت این مجموعه است.
رونمایی از دستگاه حفاری اکتشافی
قاسمپور در پایان گفت: مجموعه ایبکو قبلا توسط گروه‌های جهادی بسیج مهندسین پایش و عارضه یابی و یکی از مشکلات اصلی این مجموعه در حیطه زیست محیطی در حال پیگیری می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار