خبرهای داغ:
همزمان با سالگرد سید شهیدان جبهه مقاومت؛

توزیع یکصد بسته معیشتی به نیت حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد

مسئول کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرکرد از توزیع یکصد بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۰۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

توزیع یکصد بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرکرد

 

ابراهیم ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، افزود: این بسته های معیشتی بین کارگران ساختمانی که از اقشار ضعیف جامعه بوده و تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، توزیع می شود.

وی هدف از این اقدام را گرامیداشت یاد و نام شهدا و سردار سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و حاج قاسم عنوان کرد.

ابراهیمی همچنین الگو قراردادن شهدا و سردار سلیمانی را در سالگرد شهادت سردار سلیمانی از دیگر هدف این اقدام خواند و گفت: شهدا و سردار همواره یار و یاور ضعفا و مظلومان بودند و این کار ما در این راستا الگو گیری از ایشان و دستگیری از اقشار ضعیف جامعه است.

وی ادامه داد: امسال دومین سال متوالی است که این تعداد بسته معیشتی( یکصد بسته) توسط کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرکرد تهیه شده و همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم و به نیت نام ایشان به خانواده های کارگران اهدا خواهد شد.

وی گفت: پیش از این نیز در دوران کرونا بسته های معیشتی تهیه و بین اقشار کم درآمد این شهر توزیع می شد و پس از آن نیز در ادامه دستگیری از نیازمندان در مناسبت های مختلف از جمله سالگرد شهادت حاج قاسم این اقدام را تلاش داریم ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار