خبرهای داغ:
اعلایی گفت: بستر ۹ دی و شکل گیری فتنه ای که موجب بصیرت ملی شد انتخابات است که در پی آن رکورد انتخابات ۸۵ درصدی در انتخابات سال ۸۸ رقم خورد که از مصادیق مردم سالاری دینی حاکم بر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۱۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

قزوین_ صبح امروز نشست بصیرتی به مناسبت روز ۹ دی و آغاز هفته بصیرت ویژه کارکنان سپاه استان با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: مناسبت ۹ دی و نامگذاری این مناسبت به نام روز بصیرت یک مناسبت تاریخی برای یادآوری شأن بصیرت ملت ایران و آنچه منشأ بسیاری از موفقیت های ملت ما بوده در ایام پس از انقلاب و ایامی که همواره دشمن با فتنه های مختلف سعی کرده کیان ایران اسلامی را مورد هدف قرار دهد.

وی گفت: اما به لطف خدا و بصیرت مردم، که نشأت گرفته از هوشیاری مردمی و روند تربیتی که با تدبیر امامین انقلاب به وجود آمده، موجب ارتقا بصیرت ملی شده است. امروز فرصت مناسبی برای توجه و اعتماد به این موضوع است که این بصیرت در نسل های مختلف با توجه و تبیین سطح بصیرت را ارتقا دهیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: در سال های بعد از سال ۸۸ نیز موارد زیادی مصادیق متعدد و قابل توجهی از تاثیرپذیری ملت در مسیر تقابل با فتنه دشمنان، بارها نمود داشته و نمونه اخیر آن، اغتشاشات سال گذشته بود که یک رفراندوم بیان نرم و عدم همراهی با دشمنان از سوی ملت ایران جریان یافت و شاهد بصیرت ملی بودیم.

وی افزود: ۹ دی یک ویژگی قابل توجهی دارد که بستر ۹ دی و شکل گیری فتنه ای که موجب بصیرت ملی شد انتخابات است که در پی آن رکورد انتخابات ۸۵ درصدی در انتخابات سال ۸۸ را رقم زد و از مصادیق مردم سالاری دینی حاکم بر انقلاب اسلامی است که تمام دیدگاه ها در این انتخابات نماینده داشتند و ملت با یک مشارکت ۸۵ درصدی رکورد قابل توجهی را رقم زد و این دستاورد قابل توجه که در یک فرایند دموکراتیک ایجاد شده و همین امر موجب شده دشمن این موفقیت را با فتنه های خود مورد هدف قرار دهد.

اعلایی تصریح کرد: در جریانات دی ماه تدابیر رهبر معظم انقلاب و نحوه مواجهه مردم با این موضوع، بسیار قابل اهمیت است که این تدابیر موجب اسکار شدن فتنه شد به طوری که همه ملت، ابعاد این فتنه را درک کردند به طوری که این بصیرت ملی موجب شد تا فتنه ای با این ابعاد گسترده به دست خود ملت که صاحبان اصلی انقلاب هستند، خنثی شود و این از مهمترین ابعاد ۹ دی ماه است.

استاندار قزوین در ادامه یادآور شد: یکی از عمده ترین تهدیدات برای دشمن و اقدامات مهم که می تواند دشمن را در معرض آسیب قرار دهد، حضور و مشارکت مردمی و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: مسأله مهم در خصوص برنامه ریزی های در دستور کار دولت سیزدهم است و دولت در حوزه های اقتصادی و سیاسی به دنبال ایجاد آن می باشد، ایجاد ثبات در فضای اقتصادی است که از مهمترین مولفه های کشور می باشد. طبیعتاً چیزی که در سال های گذشته از آن آسیب دیدیم حوزه اقتصادی بود و در دولت سیزدهم با توجه به اینکه در بسیاری از موضوعات کلان در حوزه اقتصاد به ثبات رسیدیم، قطعا در مسیر زمان به این ثبات در تمام جنبه های اقتصادی خواهیم رسید و امروز با گشایش در حوزه تولید و نفت، اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد جاری شد.

اعلایی در پایان با اشاره به ثبات سیاسی ایران عنوان کرد: در حوزه سیاست خارجی با توجه به لنگرهای وزین سیاست در منطقه و ارتقا سطح سیاست و تعاملات با همسایگان، ثبات خوبی در وضعیت سیاسی کشور ایجاد شد.

گفتنی است در این مراسم سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه استان، سرهنگ طاهرخانی جانشین سپاه استان، سرهنگ قنبرلو مسوول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه استان و دیگر رده ها حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار